شهید سلیمانی؛ الگوی ایثار و فداکاری و ایثار / ادامه راه حاج قاسم در خدمت خالصانه به مردم است.

ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795772

پیشکسوت تیم پرسپولیس از شهید سلیمانی به عنوان نمونه ایثار، فداکاری و ایثار یاد کرد و گفت: ادامه راه حاج قاسم در خدمت خالصانه به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید درخشان پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: شهید سلیمانی یکی از کسانی است که جان خود را فدای ایران و اسلام کرد و دلسوز آب و خاک بود.

وی با بیان اینکه گوشت و پوست و خون شهدای ایران اسلامی از این سرزمین است و تمام جان و جان خود را فدای خاک خود کرده اند، افزود: در راه اهداف الهی خود فداکاری کرده اند.

درخشان افزود: انتظار می رود عزیزان از این شهید دلاور و دیگر بزرگان جهان اسلام درس بگیرند و برای خود الگو قرار دهند. پای آنها ایستاده اند.

وی گفت: دولت جدید با نشان دادن روحیه شهدا و الگوبرداری از مکتب شهید سلیمانی باید نشان دهد که ملت ایران لایق بهترین هاست همانطور که بزرگانی چون حاج کاسم جان خود را فدا می کنند. می گویند اقوام که در این مملکت زنده هستند و مسئولیت دارند باید بیشتر کار کنند.

این پیشکسوت فوتبال افزود: مسئولان باید چنین فداکاری و تلاش کنند تا بستگانی که از ما رفته اند آرامش داشته باشند و بدانند چه کسانی پس از رفتن به راه خود ادامه دادند و به کشور و مردم خدمت کردند.

وی تاکید کرد: بله، وظیفه زنده‌گان این است که خالصانه و عاشقانه به ملت شهیدپرور ایران خدمت کنند. آنها اثری از خود به جا گذاشته اند که دیگران الگو گرفته اند و عملی کرده اند، ما با افتخار می بینیم که اگر مردان بزرگی را از دست داده ایم، کسانی هستند که صادقانه راه آنها را انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید