حاج قاسم مظهر مردانگی، مقاومت و ایثار بود/ شهید سلیمانی الگوی کادر پزشکی در بحران ولیعهد بود.

ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794749

سعید تجلیلی گفت: کادر پزشکی با الگوگیری از حاج قاسم سلیمانی در دوران تاج و تخت که مظهر مقاومت و صبر بود، تمام توان و توان خود را برای خدمت رسانی به بیماران به کار می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با عصر هامون گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت، مردانگی و جنگ با دشمن است.

وی با بیان اینکه مقام و جایگاه حاج قاسم نزد خداوند متعال بسیار والاست، افزود: شهید سلیمانی توانست در مقابل داعش و همه کسانی که برای سرکوب مسلمانان و حمایت از جهان اسلام تلاش کردند بایستد و این تلاش ستودنی جایزه بزرگی بود. «به همین دلیل است.

تجلیلی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی قبل از شهادت در تمام نامه هایی که برای فرزندانش می فرستاد به شهادت ایشان اشاره می کرد و می دانست که اجر همه صبر در برابر دشمنان شهادت در راه خداست.

وی خاطرنشان کرد: طرح حاج قاسم سلیمانی در بحران تاج در بین کادر پزشکی بسیار موثر بود. قاسم سلیمانی که نماد مقاومت و صبر بود باید تمام توان و توان خود را برای خدمت به بیماران به کار گیرد.

فرماندار سراوان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی از محبوبیت بالایی برخوردار بود و جایگاه بسیار ارزشمندی در بین همه مسلمانان جهان داشت و از این رو به یک چهره محبوب بین المللی در جهان تبدیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید