«شهید سلیمانی» الگوی ایثار و مقاومت در برابر داعش و استکبار جهانی بود/ تلاش برای ایجاد همبستگی در جهان اسلام


ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920997

استاد فایق رستمی گفت: امروز در شرایطی که دشمنان اسلام تمام توان خود را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار گرفته اند، وحدت اسلامی بسیار ضروریتر از گذشته به نظر می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی از وی به عنوان الگوی ایثار و مقاومت در برابر انقلاب یاد کرد. داعش و استکبار جهانی و مدافع امنیت ایران و کشورهای منطقه.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی الگوی آزادگی، ایثار و مقاومت برای همه مسلمانان و مردم منطقه بود و نام، یاد و خدمات او در دفاع از مردم منطقه هرگز فراموش نخواهد شد.

ماموستا رستمی افزود: تاریخ این سرزمین مملو از قهرمانانی است که همواره در برابر زورگویان ایستادند و در راه و آرمان خود فداکاری های فراوانی کردند و نامشان تا امروز پابرجاست.

وی افزود: دنیا مدیون شهید سلیمانی است زیرا این مجاهد اسلام مرزهای جغرافیایی جهان اسلام و حتی بین المللی را از نظر امنیتی تامین کرد.

ماموستا رستمی تصریح کرد: این فقط یک حرف نیست، این یک واقعیت است که سردار سلیمانی نقش مهمی در تحقق امنیت در خطوط جغرافیایی جهان اسلام داشت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی پیام آور وحدت ملت در برابر دشمنان بود و این پیام را ابلاغ کرد که هیچ راهی برای نفوذ در کشور ایران وجود ندارد.

استاد رستمی گفت: اتحاد و همبستگی یکی از مهمترین دلایل پیروزی ملت ایران در مقابل جبهه دشمنان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در مراسم تشییع پیکر بزرگ مرد تاریخ، شهید سلیمانی، رسالت مسئولان را برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به آنان دو چندان کرد و نشان داد. مردم ایران هرگز از دشمن اجازه تخلف نخواهند گرفت و برای حفظ این انقلاب اسلامی تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید