شهید سلیمانی الگویی برای ملت ها برای مبارزه با استکبار جهانی است/ جوانان انقلابی آرمان شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد.

ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797020

سردار گیاضی گفت: شهید سلیمانی سال ها با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر خود امید را در دل ملت های مظلوم زنده کرد و نقشه ها و توطئه های شوم صهیونیست ها به ویژه آمریکایی ها را خنثی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سید هاشم غیاثی در گفتگو با صبح توس; وی در یادواره سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی گفت: یاد و خاطره این شهید والامقام و خدمات بی بدیل وی در انقلاب اسلامی و ملت ایران هیچگاه از اذهان مردم پاک نخواهد شد و ایران اسلامی همواره قدردان حماسه آفرینی های این شهید خواهد بود. شهید بزرگوار.»

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال های بعد همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده است، گفت: و آنچه امروزه به عنوان فرهنگ مقاومت شناخته می شود مرهون تلاش ها و حماسه آفرینی های این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به نقش مهم سردار شهید سلیمانی در موفقیت ها و پیروزی های مقاومت گفت: ایشان با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر خود امید را در دل ملت های مظلوم زنده کرده است. و توطئه های شوم صهیونیست ها به ویژه آمریکایی ها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: شخصیت والای این شهید والامقام ابعاد مختلفی دارد و مکتب شهید سلیمانی باید توسط فعالان فرهنگی و رسانه های انقلابی به ویژه نوجوانان تبیین شود. و جوانان.”

سردار گیاضی با بیان اینکه «ولایت، بصیرت و اخلاص» از مولفه های اصلی شخصیت شهید سلیمانی است، گفت: جوانان انقلابی راه و آرمان های شهید سلیمانی را ادامه خواهند داد و شهادت وی نشان از زنده بودن انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت دارد. .

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با بیان اینکه زندگی این شهید والامقام روحیه همه رزمندگان مقاومت خواهد بود، خاطرنشان کرد: به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید