هدف اصلی استکبار جهانی مقابله با پیشرفت ایران اسلامی است/ایران الگویی برای سایر کشورها شده است


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904994

کامران غضنفری گفت: باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان نظام و انقلاب به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، آل سعود و انگلیس پشت سر قیام ها هستند. آنها مدام بهانه می آورند و علیه کشور ما آشوب ایجاد می کنند تا جلوی پیشرفت کشورمان را بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کامران غضنفری در گفتگو با راه آرمان; وی با بیان اینکه اغتشاشات و اغتشاشاتی که در روزهای اخیر ایجاد شده یک منبع اصلی دارد و آن هم ایالات متحده آمریکا است، گفت: کسی که در حال سازماندهی اغتشاشات و اغتشاشات در نقاط مختلف کشور و خط و نشان دادن به معارضان است. علاوه بر این، حمایت رسانه ای گسترده ای در این زمینه وجود دارد، آمریکایی ها هستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: آمریکا از شورشیان حمایت نظامی، اطلاعاتی و مالی می کند و آنها تنها یک هدف اصلی دارند و آن براندازی ایران و توقف پیشرفت ماست.

نویسنده کتاب «راز قطعنامه» گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم ها در زمینه های علمی، صنعتی، هسته ای، دفاعی، موشکی و… پیشرفت هایی داشته است. بیش از چهل سال است که به الگویی برای سایر ملل جهان تبدیل شده است و برای آمریکا بسیار سخت است.

وی گفت: برای آمریکا بسیار سخت است که نه تنها نتوانسته ما را از پیشروی باز دارد، بلکه با همه دسیسه ها و فشارهای دشمنان توانسته ایم به دستاوردهای درخشانی برسیم و بر این اساس به بهانه با مرگ یک زن جوان، آنها سعی کردند شورش و شورش ایجاد کنند.” آنها این کار را در سطح ایالتی انجام می دهند.

غضنفری تاکید کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمنان نظام و انقلاب به سرکردگی آمریکا، اسرائیل، آل سعود و انگلیس پشت قیام ها و اغتشاشات هستند و نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران را تنها بگذارند. و دائماً علیه کشور ما است، آنها خود را توجیه می کنند و برای جلوگیری از پیشرفت کشور ما آشوب ایجاد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید