همه پیشرفت های کشور به برکت انقلاب اسلامی است/ نجات مسلمانان از زیر یوغ استکبار سیاست اصلی امام راحل است.


ساعت: 08:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803420

حاج محمد کریم عزیزی با اشاره به اینکه جنایات رژیم پهلوی فراموش نشدنی است، گفت: جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه است که برای رهایی از یوغ استعمار، خودباوری و خودباوری مراحل سخت و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته است. -کافی بودن همه زمینه ها به تنهایی. این بخشی از دستاوردهای سال هاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، انقلاب اسلامی ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشت و خودباوری و خودباوری و موفقیت و پیشرفت های به دست آمده با اتحاد، همدلی، وفاق و ولایتمداری ملت را تحت الشعاع قرار داد. با امام او توانست بیش از چهار دهه تحریم های سرکوبگرانه را به فرصت تبدیل کند و امروز در بسیاری از عرصه های نظامی، دفاعی، علمی و فنی و به زودی رتبه اول جهان را به خود اختصاص دهد.

این انقلاب یک پدیده الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم جهان را تکان داد و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان جهان افروخت.

نجات مسلمانان از زیر یوغ استکبار سیاست اصلی امام راحل بود

حاج محمد کریم عزیزی از سران طوایف سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دارای دستاوردهای فراوان و اولین رهایی ایران از زیر یوغ استعمار بویژه استکبار جهانی است.

وی تصریح می کند: اولین هدف و دستاورد انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) بر آن تکیه می کنند این است که ملت ایران با سابقه تمدنی قوی تر از تمدن های مصر و یونان باید تحت سلطه آمریکا باشد. امام راحل در این راستا قیام کردند تا ملت ایران و مسلمانان منطقه را از یوغ آمریکا برهاند و به فضل الهی ملت را از دام آمریکا نجات دهند.

این بزرگوار عزت، عظمت و قدرت بی‌نظیر ایران در این سال‌ها را یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: امروز ایران به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده و به جرات می‌توان گفت که بالاترین قدرت در میانه است. شرق.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه مراحل سخت و موانع بسیاری را پشت سر گذاشته است.

خودباوری و خودکفایی انقلاب اسلامی

به گفته عزیزی، اکنون می بینیم که ایران نه تنها با بسیاری از فناوری ها خودکفا است، بلکه برای کشوری که خدمات فنی مهندسی در زمینه های نظامی، نفت، کشاورزی، بهداشت و درمان، سدسازی، تولید تراکتور، انرژی هسته ای و خودرو صادر می کند. سلول های بنیادی و غیره نیز تبدیل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کشوری که تقریباً تمام کالاهای صنعتی خود را از خارج وارد می کرد و چندین کالای تولید داخل عموماً کیفیت و کیفیت پایینی داشتند، اکنون در بسیاری از زمینه ها به تولیدکننده تبدیل شده و در بسیاری از موارد محصولات آن قابل رقابت با خارجی است. از نظر کیفیت و استاندارد و در بسیاری از صنایع سال هاست که به مرز خودکفایی رسیده است.

جنایات رژیم پهلوی فراموش نشدنی است

این گروهبان در بخشی دیگر از سخنان خود به تبیین جنایات، خیانت ها و شرارت های رژیم پهلوی پرداخت و گفت: شاه برای بقای خود و ادامه نوکری آمریکا، جمعه سیاه و قیام 15 خرداد، هر جنایتی از دستش بر می آمد مرتکب شد. نمونه ای از صدها جنایت که هرگز برای مردم ایران فراموش نخواهد شد.

وی یکی از ویژگی های رژیم فاسد را دیکتاتوری سیاه و خفقان عجیب در برابر وحشیانه ترین روش ها دانست و افزود: یکی از آشکارترین جنایات رژیم شاه همراهی و حمایت از آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

بیان گام دوم رمز ماندگاری انقلاب است

عزیزی راز بقای انقلاب را داشتن رهبری جسور بر اساس آرمان های اسلام، انقلاب و بصیرت و حضور مردم در همه عرصه ها دانست و گفت: خب؛ در این راستا، انقلاب اسلامی و انقلابی است. این بیانیه آرمان آینده انقلاب را در چهل سال دوم از ایجاد تمدن نوین اسلامی ترسیم می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید