امام خمینی (ره) شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است/ لازمه احقاق حق، منطق امام راحل بود.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843573

در گفت و گو با جمعی از مبلغان اسلام در اردبیل اشاره شد.

جمعی از مبلغان اسلام اردبیلی به تبیین ویژگی ها و سیر فکری امام خمینی (ره) پرداختند و گفتند: شناخت و تبیین شخصیت امام خمینی (ره) در جامعه برای مقابله با تحریف راه امام ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ائمه و مبلغان اسلام روز جمعه به مناسبت سی و سومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در گفتگو با سبلان ما به تبیین ویژگی های ممتاز امام راحل پرداختند و گفتند: شناخت و تبیین امام خمینی (ره) ره) در جامعه باید با تحریف راه امام مخالفت کرد.


امام خمینی شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام محمدجعفرزاده امام جمعه اصلاندوز در گفتگو با سبلان ما با اشاره به ضرورت جهاد برای تبیین اندیشه ها و آرمان های امام خمینی (ره) در جامعه گفت: با توجه به اینکه امام راحل صرفا یک رهبر سیاسی نبودند در راستای توسعه و پیشرفت. با ابعاد شخصیتی خود، باید با ابعاد شخصیتی امام (ره) آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند در گام دوم اسلام نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) معنا ندارد، گفت: امام خمینی (ره) هویت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام جعفرزاده گفت: امام خمینی (ره) به قدرت مردم اعتقاد داشتند و ترس از استکبار دقیقاً بیداری و اتحاد مردم است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: خیر و سعادت کشور این است که منویات تحول آفرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در همه حال چراغ راه ببینیم چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند بنیانگذار کبیر. انقلاب همیشه راه را برای ملت باز می کند، دشمنان اسلام را رصد می کند، از توطئه ها و توطئه های دشمنان عبور می کند.


ضرورت تبیین اندیشه و مکتب امام خمینی در جامعه

حجت الاسلام اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در گفتگو با سبلان ما به چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: چهاردهم خرداد فرصت خوبی برای تبیین است. اندیشه ها و اندیشه های امام خمینی (ره) در جامعه.

وی افزود: باید ابعاد شخصیت و سیره امام راحل به نسل های جدید منتقل شود، این یکی از صفات امام خمینی(ره) است.


f13e393d 53e6 4aaf aacf 52efcdc870b1 خبر خاکستری


مطالبه حق، منطق امام راحل بود

حجت الاسلام جابر عزیری امام جمعه شهرستان بیله سوار در گفتگو با سبلان ما به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل از دیدگاه اندیشمندان غربی پرداخت و گفت:

وی یکی از ویژگی ها و منطق مهم امام خمینی (ره) را مطالبه حق ملت عنوان کرد و گفت: این مهم تا آخرین لحظه حیات امام راحل ادامه داشت و در وصیت نامه سیاسی و الهی ایشان تاکید کرد. برای انجام این کار.


من به مردم به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشته ام

حجت الاسلام رضا باواکر امام جمعه مشگین شهر در گفتگو با سبلان ما در خصوص سی و سومین سالگرد رحلت بنیانگذار نهضت انقلاب اسلامی گفت: به اطلاع امام خمینی (ره) برسانیم تا راه امام از دستشان محفوظ بماند. تحریف دشمنان

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) عالمی وارسته، خردمندی وارسته و سیاستمداری فرزانه بود، گفت: امام خمینی (ره) عالمی شجاع و حاکمی عادل و مجاهدی فداکار بود، هم وکیل بود و هم فیلسوف و در عین حال عارف و نویسنده ای که توحید را به گوش جهانیان رساند و توانست سلطه استکبار جهانی را بشکند.

این مبلغ اسلامی به تلاش جریان های یهودی، غربی و عربی برای تحریف شخصیت والای امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: جریان های انحرافی مانند منافقین، قشر تندرو اصلاح طلبان و عدالت خواهان را دنبال می کنند. همین رویه

حجت الاسلام باوکار گفت: جریان تحریف امام را به نداشتن آزادی مدنی متهم می کند اما همه می دانند که انقلاب امام مردمی بود و امام به معنای واقعی به مردم اعتقاد داشت. همین عامل باعث شد در سال اول انقلاب پنج انتخابات برگزار شود.»


مسئولین در میدان عمل برای اثبات ولایت خود

حجت الاسلام آیت الله نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در گفتگو با سبلان در سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عقلانیت، معنویت و عدالت سه بعد مهم مکتب امام راحل است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همواره همگان را به خدمت به مردم سفارش کرده است، گفت: رسیدگی به وضعیت محرومان، توصیه به دوری از اشرافیت، محبوبیت مسئولان از توصیه های اکید امام راحل به مسئولان است. .

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) ضامن پیروزی انقلاب اسلامی در همه ابعاد و عرصه ها بود، گفت: این بار. .

وی به جبهه های جنگ امروز اشاره کرد و گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین صرفا زبانی نیست و باید در عمل دیده شود.

حجت الاسلام نعمتی به ولایتمداری مسئولان و مدیران اشاره کرد و عمل به همه توصیه ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنار کار جهادی انقلابی و خدمت خالصانه و جهادی ملت را از مصادیق ولایتمداری عملی برای مسئولان دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید