امام خمینی (ره)، ابرمرد تاریخ نگار انقلابی/ جهاد تبیان، راهکار مقابله با تحریف شخصیت و نسب امام راحل است.


زمان: 08:27
تاریخ انتشار: 1401 1401
کد خبر: 1843553

امام خمینی (ره) ابرمرد تاریخ معاصر است که امروز در مقابل جنگ توطئه و توطئه تحریف امامی که دشمن به دنبال آن است، باید از طریق تبیین جهاد وارد شد و از تحریف شخصیت و مسیر آن جلوگیری کرد. امام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، امام خمینی (ره) عارف الهی، حکیم و سیاستمداری اندیشمند و تنها از مکتب الهی و اسلام و قرآن عبرت گرفته و شخصیتی است سخت که کلامش قانون قرآن است. یک یک

امام خميني (ره) با رهبري انقلاب اسلامي ايران، تاريخ نگار و نداي آزادي و حقوق در جهان بود و در دل مستضعفان جهان اميدواري كرد و جهان را در غرب و شرق به لرزه درآورد.

امام خمینی (ره) گفتمانی برگرفته از گفتمان عاشورا را به نام گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم جهان مطرح کردند و با زورگویی و ظلم ستم مخالفت کردند، گفتمانی که امروز الهام بخش همه آزادگان است. دنیا باید اتفاق بیفتد.

امام خمینی، ابرمرد تاریخ، معجزه قرن و مظهر حماسه آفرینی است که نام و یادش برای همیشه در دل دوستداران اسلام و نظام جمهوری اسلامی ماندگار خواهد بود. امام خمینی (ره) با جهاد تبیین می شود، ما باید جلوی تحریف امام را بگیریم و جوانان را تا حد امکان با اندیشه های ناب امام آشنا کنیم.

امروزه بازخوانی مکتب امام خمینی (ره) فرصت مغتنمی است تا با بیان صحیح مولفه ها، ضمن مقابله با تحریف امام و با برشمردن نقاط عطف، از ولایت و استقامت امام و اسلام ناب محمدی اطمینان حاصل کنیم. از حرکت او، افق های روشن در پیش است. ارزیابی کنید.


دشمن در صدد تحریف شخصیت و مسیر امام راحل است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این خصوص گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی است و مسیر عملی و خط مشی ایشان به عنوان محور کشتی انقلاب شناخته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: دشمن از هر فرصتی برای انحراف از مسیر این انقلاب استفاده می کند و آگاهی و بصیرت مردم در برابر این اقدامات تنها عامل حفظ یاد و خاطره امام خمینی (ره) است. و انقلاب اسلامی را در مسیر واقعی خود حرکت دهد.»

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: انحراف در مسیر امام راحل کشور و انقلاب را از مسیر خود منحرف می کند و این یک سقط جنینی است که باید با تمام توان با آن مقابله کنیم. “

وی افزود: دشمن در صدد تحریف شخصیت و مسیر امام راحل است و از این طریق قصد انتقام از انقلاب اسلامی و حذف مسیر و اهداف امام را از جامعه دارد.

قریشی گفت: مردم باید با هوشیاری و بصیرت پاسدار راه، یاد و راه امام فقید باشند و اجازه ندهند در این راه تحریف ایجاد شود.


شخصیت والای امام خمینی (ره) نیاز به تبیین دارد

امام جمعه میاندوآب نیز در این باره گفت: امام خمینی (ره) شخصیت بزرگی دارند و باید درباره شخصیت امام خمینی (ره) کتاب نوشته شود که همه دنیا از توصیف آن عاجز هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: در زمانی که هیچکس جرات نمی کرد به آمریکا بگوید، امام خمینی (ره) تا دندان مسلح جلوی آمریکا ایستاد و گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه اندیشه های امام خمینی (ره) نباید فراموش شود، تصریح کرد: همه ما و همه مسلمانان جهان مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ارکان حکومت در اندیشه امام راحل برگرفته از قرآن کریم است، افزود: معنویت و وحدت از ارکان مهم حکومت در اندیشه امام خمینی (ره) است.


یکی از ابعاد مهم تبیین جهاد، تقابل ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی است.

امام جمعه چهاربرج نیز به خبرنگار ما گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی (ره) است که باید به امام خامنه ای بگوییم چه می گویید. در مورد من هم انقلاب دارم – که به هم گره خورده اند – خواهد گفت: «و یاد امام و نام امام جدا از نام انقلاب نیست – گفته شد همه مسائل مربوط به امام و امام نیست. انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین عسگر جلالی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، اگر حقیقتی بارها تکرار نشود و به تفصیل و ویژگی ها بیان نشود، شبهه تحریف این حقیقت در طول زمان وجود دارد و بنابراین باید. حقایق امام و انقلاب را بگویید «تکرار کنید تا فرصت تحریف را از منحرفان بگیرید.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه من چند بعد شخصی دارم که مجموعاً تصویری از شخصیت ایشان را می سازند، گفت: امام (ره) سیاستمدار، متفکر، حقوقدان، عارف، رهبر سیاسی، فیلسوف و … عادل است. مانند توجه به تمام این ابعاد وجودی آنها به طور همزمان، تصویر دقیقی از آنها تشکیل دهد.

جلالی گفت: اثبات اسلام ناب محمدی و انکار اسلام آمریکایی، با اتکا به یاری الهی و اعتماد به حقیقت وعده الهی، در جبهه مقابل مستکبران و مخالف ظلم، استعمار و استکبار، ایمان به اراده و قدرت. مردم حمایت از محرومان و مستضعفان، اعتقاد به استقلال کشور و سلطه پذیری، قضاوت با معیارهای فعلی شخصیت، عقلانیت و معنویت در کنار هم، تاکید بر حفظ وحدت، اصرار بر سازندگی کشور و ارائه الگوی عملی کشور و جامعه اسلامی از ابعاد مختلف شخصیتی و مکتبی امام خمینی هستند.

وی با بیان اینکه تحریف امام عمدتاً در سه حوزه شبهه و تحریف است، گفت: از بین بردن امکان استفاده نظام از منابع دانش مکتب امام، گشایش و انتقام از امام و انقلاب، مقصر دانستن نظام. برای دوری از مکتب امام و زیر سوال بردن نظام اسلامی و رفتار سیاسی و مدیریتی ولی فقیه، به دنبال تحریف شخصیت امام (ره)، افکار و بیانات امام (ره) و نمایندگی مدیریتی و رفتار مرحوم امام (ره)


رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ راه امام را با قدرت و قدرت ادامه می دهند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به تحولی که امام خمینی (ره) در دنیا ایجاد کرده است، گفت: امام خمینی (ره) تحت رهبری انقلاب اسلامی تحت تأثیر قرار گرفتند. همه ایدئولوژی ها و تغییرات جهان

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر دین و معنویت در جهان است، گفت: امام خمینی (ره) نه تنها احیاگر اسلام در جهان بود، بلکه احیاگر همه ادیان و معنویت در جهان بود. جهان و انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) همه ادیان فراموش شده در کشورهای مختلف احیا شدند.

وی گفت: زمانی که روشنفکران و سکولارهای شرق و غرب شعار پایان دینداری را سر دادند، نهضت و انقلاب امام خمینی (ره) دین اسلام را که هویت خود را از دست داده بود، زنده کرد که امروز در جهان شاهد آن هستیم.

عیسی زاده گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون خورشیدی درخشان در عالم ظلمت می درخشد و راه امام را با قدرت و قدرت ادامه می دهد.

رهبر معظم انقلاب نسبت به تحریف امام هشدار دادند و لذا باید در صحنه باشیم تا با تبیین جهاد و در این راستا آرمان های انقلاب اسلامی و عزیزمان از تحریف مسیر و هویت امام راحل جلوگیری کنیم. امام به عنوان فانوس دریایی ادامه دهد. استمرار نهضت امت اسلامی با رهبری ملت ایران در فتح قلعه های کلیدی جهان و با رهبری حکیمانه مسلمانان جهان و مقام معظم رهبری موجب ایجاد تمدن نوین اسلامی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید