هیئت های مذهبی کانون تحقق جهاد تبیان / ضرورت راه اندازی نهضت پاسداری از ارزش های اسلامی با جهاد تبیان


ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823504

کریمی گفت: یکی از وظایف اصلی هیئت های مذهبی تبیین جهاد تبیین و روایت صحیح حماسه های تاریخی و انقلابی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب با اشاره به ماموریت های هیئت های مذهبی اظهار داشت: آنها جهاد تبیین هستند و امروز پویایی و نشاط هیئت در گرو اجرای صحیح جهاد تبیین است.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی هیأت های مذهبی و مداحی خوش درخشیدند و علاوه بر تربیت مجاهدان و شهدای بزرگ و حماسه سازان، در روایت و تبیین جهاد نمایندگی مؤثری داشتند و از این رو هیئت های مذهبی باید همواره پیشگام باشند. تبیین جهاد.»

کریمی گفت: هیئت های مذهبی باید با رویکرد ابتکار و خلاقیت، تبلیغ و تبیین را مد نظر قرار دهند. وی گفت: در شرایطی که دشمنان انقلاب به خانواده و ارزش های اسلامی روی آورده اند، هیئت های مذهبی باید در تحکیم کانون خانواده نقش خود را ایفا کنند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمر خود در اوج اقتدار و سربلندی قرار داشت، افزود: باید هر روز مولفه های اقتدار و پیشرفت را تقویت کرد که یکی از آنها حسادت دینی به عنوان موتور محرکه است. . استحکام پیشرفت کشور و اساس انقلاب.«و این مؤلفه باید به خوبی تبیین شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: جوانان و مردم ایران با غیرت دینی و فرهنگ مامی خود می توانند بزرگترین دستاوردها را ماندگار کنند و امروز با جهاد تبیین باید فرهنگ ها و حماسه های هویتی را تبیین کرد. نسل جدید. “

وی یکی از نیازهای مهم جهاد طباین را مردمی بودن و استفاده از ظرفیت وی دانست و گفت: هیئت های مذهبی که محور فعالیت های فردی مذهبی هستند نقش مهمی در اعتلای جهاد تباین دارند.

کریمی افزود: از آنجایی که نهضت پاسداری از میهن در دفاع مقدس شکل گرفته است، امروز با جهاد تبیین باید نهضت پاسداری از ارزش های اسلامی و نهضت روایت صحیح حماسه ها شکل بگیرد. “

وی با اشاره به اینکه بیان گام دوم به عنوان جهاد تبیین، نقشه راه جهاد تبیین در عرصه های مختلف است، گفت: گذشته در حوزه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شد و در گام دوم کنگره ادامه دارد. به شدت در.

فرمانده استان مرکزی تاکید کرد: ایجاد خودباوری در بین جوانان برای ادامه راه انقلاب، امید آفرینی و ترسیم آینده روشن برای انقلاب اسلامی از اهداف مهم جهاد است و همه باید در این جهاد به خوبی ایفای نقش کنیم. که یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است. و البته تشکل های مذهبی نقش مهم و مهمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی باید محور تربیت جوانان تراز انقلاب اسلامی باشند و به رحمت الهی با اجرای جهاد گام دوم فصل اقتدار ملت در همه ابعاد و انقلاب اسلامی با قدرت است. در دهه پنجم برای شکل گیری یک تمدن حرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید