تجلیل از ایفای نقش در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن/ ضرورت راه اندازی نهضت تبیین و ترویج ارزش های اسلامی در گام دوم انقلاب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی دوشنبه شب در اولین اجلاسیه شهدای استان مرکزی در مسجد القائم (عج) محلات اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال اول انقلاب احیا و شکل گرفت، علی رغم همه چیز. مشکلات و توطئه های دشمنان، راه روشن انقلاب همچنان ادامه دارد و امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد.

کریمی بیان کرد: جهادی که ملت ایران و بسیجیان حق طلب در طول 42 سال گذشته در عرصه های مختلف انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی به دست آورده اند، در ابتدا یک سطح راهبردی برای جهادگران بود. چهل سال از انقلاب اسلامی تقدیم شهدای زیادی شد و البته دستاوردهای بسیاری برگرفته از خون پاک شهدا بود.

وی ادامه داد: با وجود همه توطئه های دشمنان، بسیج مردمی در دوران انقلاب اسلامی با رهبری ائمه انقلاب اسلامی موفق بود و امروز نظام اسلامی با فرهنگ و تفکر بسیجی و دستاوردهای فراوان به این درجه از اقتدار رسیده است. ساخته شده اند.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدا سرمایه های انقلاب اسلامی و تضمین کننده امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند و امروز عزت ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت های شهدا در عرصه های مختلف است و ما مسئولیت سنگینی در قبال شهدا دارم.»

کریمی یادآور شد: مکتب اسلام ناب محمدی ملت ایران را به رهبری ائمه اطهار انقلاب اسلامی متحد کرد و آنها را برای رسیدن به اهداف متعالی متحد کرد و امروز باید این انسجام و وحدت برای شکل گیری تمدن انقلاب اسلامی تقویت شود.

برای تداوم انقلاب اسلامی و تقویت اقتدار آن باید در سطح ایدئولوژیک ادامه دهیم.

وی یادآور شد: گام دوم انقلاب اسلامی به این معناست که از سطح راهبردی خارج شده و به مرحله عقیدتی رسیده ایم و برای بقای انقلاب اسلامی بسیجیان باید مانند گذشته نقش آفرینی کنند و انقلاب اسلامی را ادامه دهند و قدرت را تقویت کنند. ما باید در سطح ایدئولوژیک ادامه دهیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز به برکت بصیرت انقلابی و حضور به موقع مردم، دولت مردمی و انقلابی تشکیل شده است و از این رو همه باید به موفقیت دولت و ایجاد کشور اسلامی و ملت ایران کمک کنیم. باید قله های بلند را فتح کرد.»

کریمی گفت: اسلام باید سنگرهای کلیدی را فتح کند و این امر جز با تحقق تمدن اسلامی محقق نمی شود که مقدمه آن تشکیل کشور اسلامی و تحقق فرامین ائمه انقلاب اسلامی و اعلامیه است. گام دوم انقلاب اسلامی امروز.

وی ادامه داد: توسل به خدا و اهل بیت(ع)، ولایت و حضور مردم در چهل سال اول همه محدودیت ها را به فرصت تبدیل کرد و به بزرگترین موفقیت ها دست یافت و دستاوردهای بسیاری ماندگار کرد و این سه مولفه باید باشد. روز به روز به دست می آورد. ”تقویت شوید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: روحانیت و مداحان در دوران دفاع مقدس و دهه چهل انقلاب اسلامی نقش موثری در هدایت مردم به ارزش‌های اسلامی داشتند و این نقش باید در گام دوم پر رنگ‌تر باشد. انقلاب، با ارزش های اسلامی آشنا شوید.

ضرورت راه اندازی نهضت تبیین و ترویج ارزش های اسلامی در گام دوم انقلاب

کریمی گفت: تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین اقدام مداحی در پاسداشت مقدس بود و امروز حرکت تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی باید در گام دوم انقلاب صورت گیرد.

وی افزود: نقش مداحان و طلاب در حراست مقدس باید برای یکدیگر تبیین شود چرا که مداحان در ایجاد انگیزه در رزمندگان نقش موثری داشته اند و علما انگیزه ها را به معنویت و بصیرت تبدیل کرده اند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ایجاد شور و نشاط در جبهه و در بین رزمندگان یکی از مهمترین اقدامات مداحی در دفاع مقدس بود و امروز باید از این شور و نشاط برای خدمت صادقانه به مردم و دفاع از اسلام استفاده کرد. ارزش های. “

مداحی برای ایفای نقش در تهاجم فرهنگی دشمنان و تحقق جهاد تبیین با خلاقیت و ابتکار.

کریمی افزود: مداحان نقش عمده ای در تقویت روحیه رزمندگان داشته اند و امروز مداحی ها باید در تهاجم فرهنگی دشمنان نقش داشته باشند و جهاد تبیین را با خلاقیت و ابتکار انجام دهند و از این رو رسالت سختی بر دوش دارند. “

وی خاطرنشان کرد: تبیین ارزش های اسلامی و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم مداحان امروزی است و نسل جوان و رو به رشد جامعه باید با حماسه های 42 ساله ملت ایران آشنا شوند. .

جمعه محله ها را دارم:

روحیه شهدا برگرفته از فرهنگ و اندیشه عاشورا است

حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات در اولین اجلاسیه شهدای استان مرکزی در مسجد القائم(عج) محلات گفت: مهمترین مولفه موفقیت در حراست مقدس، ندای خدا بود. خدا و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی «او گذشت.

ربانی گفت: جبهه ها و سنگرها عطر دعای شهدا و رزمندگان بود و توسل به خدا و معنویت در پاسداشت مقدس اصل مهمی بود که بر اساس آن شهدای مداح نقش موثری در تحقق عطرهای نماز در جهان داشتند. گودال.”

وی ادامه داد: احیای نماز و توسل حقیقی به خدا و مدیریت معنویت بر اساس اسلام ناب محمدی یکی از نیازهای مهم جامعه امروزی است و جامعه ای که معنویت بر آن حاکم باشد قطعا شکست نخواهد خورد.

امام جمعه محلات افزود: ارتباط با اهل بیت(ع) و ترس از مدرسه و قیام امام حسین(ع) از دیگر مولفه های موفقیت در پاسداشت مقدس است و روحیه شهدا برگرفته از فرهنگ و فرهنگ است. به عاشورا فکر کرد

وی خاطرنشان کرد: امروز مداح است که می تواند فرهنگ توسل به خدا و اهل بیت(ع) را در جامعه احیا کند چرا که جامعه باید دعوت های الی الله را احیا کند، به نصرت الهی اعتماد کند و فرهنگ های ارزشی را ترویج دهد. “

در پایان این دیدار از خانواده های معظم شهدا و پیرغلامان حسینی توسط بسیج حامیان سپاه روح الله استان مرکزی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید