انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه ها و تحریم ها در اوج است/ جوانان در گام دوم انقلاب نقش مهمی در ترویج ارزش های اسلامی در همه بخش ها دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور هادم الحیدر قدیریون در الغدیر حسین اراک اظهار داشت: مناطقی وجود دارد و جهاد است. در این راستا تاکید کرد زیرا با توجه به تداوم، گستردگی و گستردگی جنگ نرم دشمنان، بحث جهاد مطرح شده و جهاد اقدامی مستمر مبتنی بر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: بعد از شکست های سنگین در تمامی راهبردهای 43 ساله ضد انقلاب، گام دوم توقف حرکت و جلوگیری از الگو شدن انقلاب است که یکی از ابزارهای آن فضای مجازی و راه اندازی عملیات روانی است.

سردار کریمی ادامه داد: تحریف حقایق و واقعیت ها، کاهش حسادت دینی، شبهه افکنی و ایجاد شبهه در مسیر انقلاب، ایجاد یأس و ناامیدی و تشویق مردم به بی انگیزگی، تغییر باورها و اصول، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب، ناکارآمدی گفتمان. انقلاب اسلامی و مقاومت، نادیده گرفتن شکست های سنگین دشمنان، ایجاد اختلافات قومیتی و قبیله ای، گرفتن روحیه شجاعت و جوانمردی مردم و انفعال مردم و مسئولان از اهداف دشمن در جنگ نرم است.

وی گفت: ایران در دوران پهلوی در اوج وابستگی به غرب بود و آمریکایی ها در بسیاری از زمینه ها تعیین کننده بودند و در دوران پهلوی به دین توهین می شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: وجود مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات متعدد در طول 43 سال نشان دهنده نقش مهم مردم در اداره کشور است و مردم مهمترین پشتوانه نظام اسلامی هستند. انقلاب.» این کار را کردند و این مسائل باید به خوبی برای نسل جوان و جوان جامعه توضیح داده شود.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی حاصل شده و دشمن به دنبال نادیده گرفتن آن است، گفت: امروز اوج قدرت و استقلال است و ما حرفی برای گفتن داریم.

سردار کریمی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از بخش ها از جمله زنان شاهد تحولات بزرگی هستیم چرا که انقلاب اسلامی به زنان هویت و جایگاه بخشیده است و با استقرار معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی بسیاری برکت. در کشور. «شکل.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) جامعه را بر اساس معنویت سامان داد و انقلاب اسلامی را با معنویت شکل داد و رهبری کرد، افزود: در 43 سال گذشته رمز موفقیت ملت در صحنه های مختلف معنویت بوده است. .

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: انقلاب اسلامی امروز علیرغم همه توطئه ها و تحریم ها در اوج اقتدار قرار دارد و ارکان قوت ما مکتب اسلام ناب محمدی، ولایت فقیه و مردم است. دشمنان در همه استراتژی ها شکست خورده اند امروزه صدای خرد شدن استخوان های دشمنان بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.

وی با بیان اینکه در گام دوم از طریق جهادگران مختلف، سطح راهبردی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و باید سطح عقیدتی را ادامه دهیم، افزود: (عج) و جامعه اسلامی باید رنگ و بوی دین و ارزش ها را به خود بگیرد. از صلح

سردار کریمی خاطرنشان کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی در اقصی نقاط کشور یکی از نیازهای مهم گام دوم انقلاب است که جوانان نقش مهمی در تحقق این امر دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید