در گام دوم انقلاب باید پرچم استقلال اقتصادی را به اهتزاز در آوریم / بیانیه گام دوم انقلاب; پایان هژمونی آمریکا

ساعت: 16:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805209

مجتبی عسگری گفت: در گام دوم انقلاب با فقرزدایی و افزایش رفاه عمومی با تکیه بر توان و توان داخلی باید تمامی تحریم های دشمن را خنثی کنیم و پرچم استقلال اقتصادی را به اهتزاز در آوریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: دهه فجر امسال با سقوط ولیعهد وارد فضای اجتماعی شد و با روی کار آمدن دولت انقلابی شاهد تلاش آن برای محرومیت زدایی و اقتصادی هستیم. یکی دیگر از ویژگی های فنر، انقلاب 1400 است.

مجتبی عسگری ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی; وطن پرستی، مقاومت، شجاعت و از خودگذشتگی را در جامعه تشویق می کند و امروزه کشورهای پیشرفته دنیا می خواهند موفقیت این نظام را الگوبرداری کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از نهضت حسینی است و این الگو با صادرات انقلاب به کشورهای دیگر به خوبی تثبیت شده است و شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم.

این کارشناس گفت: جبهه مقاومت یکی از بهترین الگوهایی است که توانسته است صدای حق را در جهان طنین انداز کند و از ریختن خون هر مسلمانی در جهان جلوگیری کند.

عسگری گفت: به برکت انقلاب اسلامی، هژمونی آمریکا در حال فروپاشی است و خروج استکبار از افغانستان، عراق و سوریه موید این ادعاست.

وی افزود: اکنون در آستانه چهل و سومین سالگرد بهار انقلاب، حل اولویت های حیاتی مردم باید سرلوحه کار مسئولان و کارگزاران باشد.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید با تکیه بر توان و توان داخلی، خنثی سازی تمامی تحریم های دشمن و برافراشتن پرچم استقلال اقتصادی، همه فقر را ریشه کن کنیم و رفاه عمومی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید