مسئولان برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اقدامات لازم را انجام دهند/ رهنمودهای منحصر به فرد نسل جوان در این بیانیه تشریح شده است.


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817731

مولوی عبیدالله شاهیکی گفت: از همه مسئولان و دست اندرکاران کشور انتظار داریم در این شرایط حساس و حساسی که جامعه در آن قرار دارد، اقدامات لازم را برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ وی در خصوص چشم انداز انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و امید به آینده روشن و لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه، گفت: نظام و انقلاب اسلامی می تواند خود و آرمان هایش را در آن بیابد و بر اساس آن برنامه ریزی و عمل کند.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: به نوعی می توان بر اساس این سند نیازها و چالش های جوامع امروزی را درک کرد و برای خروج و رسیدن به مقصد تلاش کرد.

وی افزود: این سند راهبردها و رهنمودهای منحصر به فرد، بی بدیل و بدیع را برای نسل جوان ما تبیین و ترسیم می کند که در شرایط کنونی دنیای متلاطم و متحول ما می تواند قایق نجات باشد.

مولوی شاهیکی گفت: بیان گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شد، بی شک در راستای ایشان، فصلی نو در تاریخ انقلاب و بیش از پیش پویایی عظیم خواهد بود. نشاط و موفقیت برای جامعه، پرچم انقلاب هم هست و اسلام در همه جای گیتی به اهتزاز درخواهد آمد.

امام کویر فهرج از اهل سنت نگین با تأکید بر اینکه ملت ایران به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی باید این وظیفه مهم را در همه امور انجام دهند و در نظر دارند به عنوان مهمترین وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: زیرا در شرایط کنونی که دنیای کفر و شرک با تمام توان و پتانسیل خود در فضای مجازی و واقعی سعی در انحراف جوانان ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: از همه مسئولان و دست اندرکاران کشور انتظار داریم در این شرایط خطیر و حساسی که جامعه در آن قرار دارد اقدامات لازم را برای اجرای گام دوم انقلاب انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید