مسئولان برای رفع خسارات سیلاب اقدامات لازم را انجام دهند/ از حضور سریع مسئولان در مناطق سیل زده تشکر می کنم.


ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886679

در پی وقوع سیل ویرانگر در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی تسلیت به حادثه دیدگان، از حضور سریع و تلاش گروه های بشردوستانه برای کمک به سیل زدگان تشکر و قدردانی کردند و خواستار تداوم این اقدامات و تداوم این اقدامات شدند. تلاش ها.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از وقوع سیل ویرانگر در بسیاری از نقاط کشور، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی با تسلیت جان باختگان از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه های امدادی برای کمک به آسیب دیدگان قدردانی کردند. سیل زدند و این اقدامات و تلاش ها را ادامه دادند و شما را خواستند

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

به نام خدا

وقوع سیل وحشتناک و ویرانگر در بسیاری از نقاط کشور خسارات جانی، مالی و روحی بسیاری از عزیزانمان را به همراه داشته است. اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق خود با تمامی این بستگان، ضمن عرض تسلیت به جان باختگان این فاجعه، اقدامات لازم را برای ترمیم خسارات وارده از مسئولین محترم کشور خواستارم. باید از حضور سریع مسئولان در مناطق سیل زده و همچنین تلاش گروه های امدادی جامعه و یا مسئولین کمک به سیل زدگان تشکر کنم. این وظیفه همه ماست که به این اعمال خداپسندانه ادامه داده و دائما در کاهش آثار این حوادث دردناک تلاش کنیم. از خداوند متعال توفیق همه عزیزان را خواستارم.

سید علی خامنه ای

8 اوت 1401

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید