فعالیت 25 واحد مهندسی سپاه برای ساخت و تعمیر سدهای سیل زده زهکلوت/سپاه تا آخرین لحظه در منطقه حضور دارند تا به مردم سیل زده خدمت رسانی کنند.

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802536

سردار محمدعلی نظری گفت: 25 یگان سنگین سپاه ثارالله با همکاری تیپ های زرهی، تیپ صاحب الزمان، لشکر 41 ثارالله و قرارگاه قدس در منطقه حضور دارند و هم اکنون در حال آبگرفتگی هفت نقطه و در برخی نقاط نیز در حال بهسازی هستند. راه های روستایی .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در آغاز عملیات احداث و مرمت سدهای آبگرفته در منطقه زهکلوت شهرستان رودبار جنوبی اظهار داشت: مردم در مضیقه هستند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: 25 یگان سنگین سپاه ثارالله با همکاری تیپ های زرهی، تیپ صاحب الزمان، لشکر 41 ثارالله و قرارگاه قدس در منطقه حضور دارند و در حال حاضر هفت نقطه در حال آبگرفتگی هستند. مکان ها در حال بهسازی راه های روستایی هستند.

وی گفت: سپاه تا زمان اجرای مواردی که با سازمان آب منطقه ای کرمان و معاونت سازندگی استان کرمان برای ایجاد سیل هماهنگ کرده است در منطقه می ماند.

این مسئول گفت: از دستگاه هایی که از فرمانده کل سپاه پاسداران مجوز گرفته ایم و حمایت هایی که انجام می دهیم برای خدمت به مردم شریف منطقه جنوب رودبار جنوب منوجان کالا استفاده می کنیم. تا آخرین لحظه.» گنج و ریگان آسیب دیده از سیل در منطقه حضور خواهند داشت.

سردار نظری افزود: در کنار کمک به ترمیم سدها در جاهایی که سیل وجود ندارد، به پیشنهاد استاندار، مردم محلی و آبهای منطقه به مردم خدمت خواهیم کرد تا انشالله ماهها سدهای جدید را به ثروت خود بسپاریم. و روزهایی که باران می بارد، خانه های مردم را سیل نکنید.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از خداوند می خواهیم که به ما توفیق دهد تا بتوانیم به زودی مشکلاتی را که در این مناطق وجود دارد برطرف کنیم و مردم را به زندگی عادی برگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید