سپاه حامی مردم است و تا رفع کامل خسارات ناشی از سیل در کنار آسیب دیدگان سیل خواهد بود.

ساعت: 18:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799241

بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل زده میناب، کنارک و چابهار؛

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به صورت سرزده از مناطق سیل زده میناب، چابهار و کنارک واقع در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده ناوگان سپاه صبح امروز یکشنبه (18 دی) از میناب، کنک و چابهار واقع در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بازدید کرد.
وی در این بازدید از نحوه کمک رسانی، کمک رسانی و آخرین وضعیت سیل زدگان مطلع شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین از کمک‌های مستمر نیروی دریایی سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی به مردم تا عادی‌سازی کامل وضعیت و آمادگی برای شرایط احتمالی آینده در این مناطق قدردانی کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: تمامی امکانات سپاه برای بازسازی، تعمیر، تعمیر و تجهیز نیازمندی های منازل سیل زده بسیج می شود و مشکلات ناشی از سیل از آن مناطق خارج نمی شود.

وی افزود: با بارندگی های پیش رو ممکن است مردم دوباره دچار مشکل شوند. شب سرد است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در عین حال باید شرایط را برای زندگی دائمی خوب فراهم کنیم و هم اکنون به فضل الهی در حال انجام است و همه یگان ها بسیج شده و به وظایف خود عمل می کنند. وظایف خود را به خوبی انجام دهد.»

سرلشکر سلامی گفت: نیروی دریایی سپاه، سپاه امام سجاد(ع)، قرارگاه خاتم النبیه(ص)، گروه های جهادی، ارتش و سایر نهادها در حال خدمت هستند.

وی افزود: خدای ناکرده یک دولت محترم به سرعت اعتبارات لازم را برای بازسازی، بهسازی و ساخت منازل جدید تخصیص دهد و دستگاه های مختلفی که ذینفع هستند درگیر شوند و ما نیز به عنوان سپاه بتوانیم مشارکت داشته باشیم. در ساختمان «ما خانه‌های آسیب‌دیده جدید یا بازسازی‌شده را بسیج می‌کنیم و خانه‌هایی را که مبلمان آنها آسیب دیده است، تجهیز می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه گفت: مردم عزیز اصلا نگران نباشید. ما تا آخر در کنار این بزرگواران خواهیم بود و تا شرایط به حالت قبل و بهتر برگردد از اینجا نمی رویم و این عزم جدی همه دستگاه ها را می طلبد.
سردار تنگسیری در ادامه این بازدید گفت: بلافاصله به مهندسان نیرو دستور دادیم تا اقدامات لازم را برای بهسازی و تعمیر برخی از منازل آسیب دیده در سیل اخیر انجام دهند تا از امروز به سرعت کار آغاز شود و تجهیزات و ماشین آلات سنگین مهندسی به منطقه بیایند. و اقدامات لازم را برای کمک به مردم انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید