مهمترین خواسته مردم لنده حل مشکلات ناشی از خسارات ناشی از کاهش تنش است


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823197

در مراسم تکریم و معارفه روسای اداره برق شهرستان لنده;

مراسم تکریم و معارفه روسای اداره انرژی شهرستان لنده با حضور مسئولین برگزار شد و در این جلسه بر حل مشکلات برق این شهرستان متمرکز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح ؛ مراسم تجلیل و معارفه روسای اداره انرژی شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این اداره برگزار می شود.

رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان لنده در ابتدای این مراسم گفت: یکپارچه سازی ادارات و توجه به مطالبات مردم یکی از نیازهای مهم این شهرستان است که فرماندار شهرستان به برکت جوانان ساماندهی می کند. ”

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل تاکید کرد: اگر امروز از ضعف زیرساخت ها صحبت می کنیم، اما نباید فراموش کرد که تلاش ها و مجاهدت های انجام شده در دوران انقلاب اسلامی در حوزه برق به اوج خود رسیده است.

وی با بیان اینکه تنش های کم در شهرستان لنده در سال های اخیر آسیب های جدی به شهروندان وارد کرده است، گفت: در عین حال از تلاش خوب مسئولان برق نیز نباید غافل شد و انتظار داریم در سال آینده راه اندازی نیروگاه دژکوه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. .

امام جمعه لنده تاکید کرد: زحمات رئیس اداره برق در مدت تصدی این مسئولیت قطعا قابل تحسین است و امروز شاهد آغاز خدمت جوان دیگری هستیم که چندین سال سابقه خدمت در این شهرستان دارد و ما امیدوارم بتوانیم در این راه به یکدیگر کمک کنیم.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: در چند سال گذشته تلاش های خوبی توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لنده انجام شده است.

سید حسین عادلی نسب تاکید کرد: به خوبی به یاد داریم که زمانی که ایتالیایی ها برای ساخت ایستگاه جی لنده آمدند، وضعیت برق اجازه راه اندازی را به آنها نداد که در اسرع وقت توسط شرکت برق استان انجام شد. رویایی برای مردم روستای اروا اما با تلاش فراوان انجام شد.

وی گفت: تلاش شبانه روزی آقای راز نهان در شهرستان لنده پس از 2 سال تلاش قابل تحسین است و امروز شاهد معرفی فردی هستیم که از سیمبانی شروع کرده و تا به امروز مدارج عالی را دریافت کرده است به عنوان نیرویی شایسته برای شهرستان لنده. که وی نیز چند سالی است که در این شهر حضور دارد و به عنوان رئیس جدید معرفی خواهد شد.

عادل نسب تاکید کرد: مصرف برق کشور در چند روز اخیر به بالای 50 هزار کیلووات رسیده است که یکی از نیازهای مهم کاهش مصرف و مدیریت آن است.

وی گفت: در ساعات پیک از شهروندان برای اجرای کاهش مصرف برق در ساعات پیک انتظار همکاری داریم و امیدواریم این امر به یک فرهنگ قابل اعتماد تبدیل شود.

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: در صورت نیاز به خاموش شدن نقطه در پیک بار، در بخش های صنعتی و کشاورزی در زمان پیک بار خاموش می کنیم.

وی گفت: لنده به شهری گرمسیری تبدیل شده است. با توجه به گرمسیری بودن آن از ابتدای خرداد تا اوایل مهر، این امر با توجه به سیاست های مدیریتی وزارت نیرو حائز اهمیت بود. ایجاد خواهد شد.

وی گفت: میزان مصرف برق استان در شب گذشته یک درصد بیشتر از میانگین کشوری 44 هزار مگاوات در کشور بوده و در استان 6 شهر گرمسیری در طول ماه داریم که 4 هزار مگاوات برق است.

عادل نسب تاکید کرد: امسال شاهد گرمای زودرس هستیم که قطعا در تابستان امسال از نظر تامین و توزیع برق واقعا سخت و دشوار خواهد بود اما امیدواریم مردم امسال با رعایت الگوی مصرف حداکثر همکاری را داشته باشند. هستند “.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید