ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد به راه ارائه تسهیلات روستایی در شهرستان ها/ جمعه لنده امام جمعه لنده به شدت از ضعف زیرساخت های اولیه در لنده گلایه دارند.

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783662

این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه برای عبادت سیاسی و شکست دشمنان با حضور اهالی استان اقامه شد و لزوم ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سال 1394 عنوان شد. راه ارائه تسهیلات روستایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، این هفته در استان کهگیلویه و بویراحمد نماز جمعه، سیاسی و درهم کوب دشمنان با حضور مردم این استان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت یاسوج در خطبه اول نماز جمعه مرکز استان با دعوت از نمازگزاران به تقوا گفت: دنیای قبر آنقدر وحشتناک است که قبل از رفتن به این مکان باید اقدامات لازم را انجام داد. : با نفاق، ظلم و اعمال انسان از بین می رود و مشکلات گوناگون در زندگی انسان نمایان می شود.

امام جمعه موقت یاسوج صحنه قیامت را وحشتناک و ترسناک اعلام کرد و گفت که حتی فرشتگان نیز ترسیده اند.

او از دعای کمیل فراتر رفت و گفت: «حیوانات در این زمینه از ظالمان قد بلندترند. در این راستا رهبران ظلم و ستم مانند آمریکا در گذشته و تا به امروز نقشه غارت، ظلم و ستم بر دیگران را در پیش گرفته اند. کشورها.”

امام جمعه شهر یاسوج، مشروبات الکلی، پرداختن به امور بیهوده، رقصیدن، تمسخر، ملاقات با معاندین از جمله گناهانی است که باعث از بین رفتن طهارت و طهارت انسان می شود و گفت: در گذشته بت های سنگی را می پرستیدند. زمان حضرت اباعبدالله علیه السلام با مردم می جنگد.

وی به قدرت مطلق خداوند متعال بر ظالمان و ظالمان و حقوق دیگران اشاره کرد و افزود: شایعه پراکنی و دروغ پردازی، ظلم و دست کم گرفتن خشم خداوند متعال را بر می انگیزد.

امام جمعه یاسوج گفت: یکی از مشکلاتی که موجب تغییر نعمت خداوند متعال می شود، جدایی پدر و مادر است.

حجت الاسلام موسوی اعظم در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسود گفت: حضرت علی (ع) می فرمایند: احترام و احسان عملی به پدر و مادر بزرگترین وظیفه است، در داستان های مختلف آمده است که انسان پدر خود را از دست داده است، اما میل وجود دارد. برای قبر پدرت دعا کنی دعایش مستجاب می شود.

**********

لنده


امام جمعه لنده گفت: در حوزه خدمات عمومی وضعیت استلن مساعد نیست و با قطع 24 ساعته اینترنت و تلفن همراه مردم با مشکلات بزرگی مواجه می شوند و شبکه آب و تلویزیون از عمده ترین مشکلات این شهرستان است. یک شهر است

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: ایمان بالاترین گنجینه سعادت و پیروزی انسان است.

وی گفت: توجه شیعیان به حرکت های جمعی و اقدامات جهادی در جهت وحدت از توصیه های مهم ائمه است و اساسا اسلام دین خرد جمعی است.

امام جمعه لنده گفت: فرهنگ و سبک زندگی اسلامی باید جایگزین فرهنگ های دیگر شود چرا که ابتذال این فرهنگ های بیگانه منجر به زندگی و جامعه توهم شده می شود.

وی تاکید کرد: بُعدی از فرهنگ تلاش برای عدالت خواهی در جامعه ای است که خانه، محله، مدرسه و شهر سنگ بنای آن را باید اجرا کنند و خودخواهی را کنار بگذاریم.

محمودی اصل گفت: دستورالعمل جدیدی برای تسهیلات روستایی ارائه شده است که فرمانداران و همه متولیان باید جلوی این تخلف را گرفته و بر اساس ضوابط مشخص کنند که از این تسهیلات در روستاها استفاده شود.

وی گفت: توجه به معیشت مردم و الزام آنها به حل مشکلات مردم یک اصل مسلم است و مسئولان باید اقداماتی را که برای حل مشکلات مردم وعده داده اند انجام دهند.

جمعه سرزمین گفت: توجه به زیرساخت های معیشتی مردم یک ضرورت ضروری است و امیدواریم دولت هر چه زودتر زمینه تحول بنیادین را فراهم کند.

وی گفت: تلاش و تحرک کارکنان فقط در سطوح عالی دولتی است و باید در سطوح پایین جامعه باشد در حالی که برخی از کارمندان به دلیل پرواز در نازنه شرکت نمی کنند.

محمود اصل تاکید کرد: شورای شهر باید با دخالت در مسائل قومیتی و غیره در اعتماد مردم دخالت کند و هر چه سریعتر اقدام عاجل انجام شود.

وی گفت: در حوزه خدمات عمومی وضعیت شهر مساعد نیست و با خاموشی 24 ساعته اینترنت و تلفن همراه مردم با مشکلات بزرگی مواجه می شوند و شبکه آب و تلویزیون از عمده ترین مشکلات این شهرستان است. . نیست.

جمعه لنده گفته ام: باید هر چه زودتر وضعیت موجود ساماندهی شود تا مردم بیشتر دچار مشکلات بزرگ نشوند.

*******

تاتاوه

حجت الاسلام سیادت ظهر در خطبه های نماز عبادت سیاسی جمعه پاتاوا برکات عبادت و توسل به معصوم و اقدس الهی (علیه السلام) را مهم دانست و گفت: به علمی، معنوی، اخلاقی و اخلاقی می رسند. کمال فکری

در خطبه جمعه به معجزات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اشاره شده است و به نقل از امام صادق علیه السلام. و در کتاب (بحارالانوار) ​​رضا ع را دارم، افزود: همه شیعیان من به شفاعت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها وارد بهشت ​​می شوند. اگر معصومه (علیه السلام) را با علم زیارت کند، پاداش او بهشت ​​است.

حجت الاسلام سیادت در خطبه سیاسی نماز ابتدا با تبریک ولادت امام حسن عسکری ع از زبان مبارک این امام بزرگوار گفت: از افشای اسرار و ریاست طلبی که این دو نفر را به خاک و خون بکشد بپرهیزید.

جامعه اطلاعاتی آمریکا به پنج دلیل ارزیابی جامعه اطلاعاتی آمریکا را مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان تهدیدی برای منافع آمریکا و متحدانش در منطقه است، خواند. حمایت می شود – نفوذ خود را در منطقه تقویت می کند و قدرت خود را به کشورهای همسایه گسترش می دهد.

وی گفت: این امر فشارهای بین المللی را به سمت موقعیت مرکزی خود منحرف می کند، یعنی یکی از اصول سیاست منطقه ای تهران در حوزه نفوذ خود کاهش فشار محورهای غربی، عربی و یهودی بر کل بدنه یک محور مقاومت است. . این تهدیدها را برای ثبات خود به حداقل می رساند.”

حاطب جمعه در این خصوص به نقل از رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا یک نظام ضد انسانی و اخلاقی رو به زوال است.

حجت الاسلام سیادت در پایان خطبه های گرامیداشت روز بزرگداشت مفسر قرن حاضر (علامه طباطبایی) در روز کتاب و کتابخوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: کتاب یکی از ارزشمندترین کتاب هاست. فرآورده های انسانی و گنجینه بزرگترین ثروت بشری یعنی دانش و تحقیق دین است و دنیای انسان و جسم و روح انسان از برکت کتاب تأمین و تغذیه می شود و فرآیند کمال انسان به وسیله کتاب انجام می شود. کتاب مادر تمدن ها و عصاره های آن است و فقط یک وظیفه ملی است که یک واجب دینی است و فرهنگ کتابخوانی باید به عنوان یک سنت در بین مردم رایج شود.

**********

دهشت

حجت الاسلام سید عبدالمطلب تقوی امروز در خطبه های نماز جمعه دهدشت در وصف مردم متدین گفت: مردم متدین نعمت های دنیا را با مردم دنیا تقسیم می کنند اما اهل دنیا در شادی شریک نمی شوند. آخرت با پرهیزگاران

امام جمعه موقت دهدشت با بیان اینکه ثمره تقوا به دست آوردن وصف صدر است، این ویژگی را در آیات و روایات تبیین کرد.

وی افزود: می گویند زمانی که خداوند متعال به حضرت موسی و برادرش دستور داد: «بروید پیش فرعون طغیان می کند…» نزد فرعون که طغیان کرد بروید و با او به آرامی صحبت کنید. هنگامی که این آیه بر پیامبر اسلام نازل شد، مردم پرسیدند که توضیح صدر چیست، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند این نوری است که خداوند در دل پرهیزگاران قرار داده است.

خطیب موقت نماز جمعه دهدشت گفت: امیرالمومنین علی (ع) نیز از خداوند خواست که به مقامی برسد که وصف صدر باشد.

چنین فرمود: اگر مدخلهای دل را با تقوا حفظ کنیم، دل خانه نورانی می شود که جایگاه خدای متعال است.

وی بخشی دیگر از سخنان خود در سالروز وفات حضرت معصومه(س) را یادآور شد و گفت: بعد از حضرت فاطمه زهرا(س)، زن به اندازه من معصومه(س) شفاعت نمی کند. امام صادق (ع) در روایتی می فرماید: «همه شیعیان را حضرت فاطمه معصومه نمایندگی می کند».

امام جمعه موقت دهدشت با اشاره به روایات فضیلت قم و مردم قم گفت: اگر قم در آسمان چهارم به پیامبر نشان داده شد، اگر دری از قم به بهشت ​​باز شد و اگر دارم. صادق گفت این کوم حرم اهل بیت است. خدای متعال به خاطر همین دختر است که این همه عنایت کرده است.

وی افزود: اگر در 1400 سال بتوانیم حکومت اسلامی ایجاد کنیم به خاطر عزت، عظمت و فضیلت قم است.

چنین گفت: با مطالعه تاریخ خواهید دید که وقتی سلاطینی مانند فتعلی شاه در سال 1203 به وحشی بودن ملت ایران حکم می‌کردند، روس‌ها می‌توانستند هر جنایتی را مرتکب شوند اگر کشورهایی مانند فرانسه، انگلیس و استرالیا از این معاهده استفاده کنند. او نفت ایران را غارت کرد زیرا قدرت شیعه در آنجا در راس نبود.

حجت‌الاسلام تکوی با تأکید بر اینکه تا زمانی که قرآن و قدرت حاکم است، دشمن پیشروی نمی‌کند، افزود: امروز اگر بچه‌های این مرز و بوم و آمریکا به عنوان دزد دستگیر می‌شوند به خاطر قدرت شیعه است. “

وی گفت: مرجعیت شیعه انقلاب کردستان جنگ می کند، داعش را نابود می کند و به دشمنان این مکتب و مذهب می فهماند تا زمانی که این مردم فهیم، انقلابیون متدین، همه سختی ها را تحمل کنند اما از مراجع عظام تقلید حمایت کنند. دشمن پیشروی نخواهد کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید