وام 200 میلیونی تسهیلات مسکن روستایی/ تسهیلات مسکن روستایی دو برابر شد


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886614

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اعلام کرد:

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها سرانجام با دستور رئیس جمهور و با کمک سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مفا رسا; رضا حاجی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: تسهیلات نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی در روستاها سرانجام با دستور رئیس جمهور و با کمک سازمان برنامه و بودجه افزایش یافت.

وی افزود: رئیس جمهور در نامه خود به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار مساعدت های لازم در این زمینه شد و سازمان برنامه و بودجه نیز موافقت خود را در این زمینه با وجود عزم جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار تورمی بودجه اعلام کرد. .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بر همین اساس از امروز 17 مرداد ماه جاری و با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به کلیه بانک های فعال در این حوزه سقف نوسازی و بهسازی واحدهای مسکونی روستایی از 100 تا 200 میلیون تومان شروع و مراحل دریافت آن آغاز می شود و در استان برای متقاضیان آغاز می شود.

وی تصریح کرد: دولت علیرغم مشکلات فراوان اقتصادی و در شرایطی که بار مالی سنگین پرداخت یارانه نقدی را به دوش می کشد، به منظور تحریک ساخت مسکن پایدار در روستاها در برابر بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، در حال نوسازی است. زیرساخت ها وخامت وضعیت روستاها و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان تصمیم گرفت سقف تسهیلات ساخت مسکن در روستاها را از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش دهد.

خواجه ای خاطرنشان کرد: سود وام 200 میلیون تومانی 5 درصد و ضمانت آن سفته زنجیر 3 نفره است و روستائیان عزیزی که متقاضی وام 200 میلیون تومانی هستند از امروز می توانند با مسکن مهر تماس بگیرند. بنیاد انقلاب اسلامی مستقر در شهرستانها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید