شهروندان سراو از ضعف زیرساخت های مخابراتی و سرعت پایین اینترنت گلایه دارند


ساعت: 10:05
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818975

فضل کریم بهرام زهی عضو شورای اسلامی شهر سراوان گفت: ضعف زیرساخت های مخابراتی و سرعت پایین اینترنت در روستاهای سراوان گلایه مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فضل کریم بهرام زهی عضو شورای اسلامی شهر سراوان در گفتگو با خبرنگار عصرهامون گفت: با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و فناوری هستیم هر روز شاهد پیشرفت روزافزون اینترنت هستیم اما در حومه سراوان اینترنت وجود دارد. «زیرساخت های پرسرعت و مخابرات به آرزوی دیرینه مردم این منطقه از کشور تبدیل شده است.

وی افزود: در روستای تاریخی دزک بالا با وجود فاصله کم با شهر سراوان، متاسفانه در برخی نقاط این روستا به ویژه در محدوده خیابان حضرت علی (ع) اهالی این روستا رو به رو هستند. مشکلات مربوط به تداخل آنتن، تلفن همراه و اینترنت.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سراوان گفت: به نظر می رسد دکل شبکه های تلفن همراه در این منطقه نصب نشده است و مردم همیشه از نبود اینترنت در این منطقه گله مند هستند.

بهرام زهی خاطرنشان کرد: اگرچه ضعف زیرساخت های مخابراتی و سرعت پایین اینترنت مربوط به روستاهای حاشیه شهر نیست اما در برخی نقاط شهر این مشکل وجود دارد.

وی افزود: در عصر ارتباطات و فناوری از کارکنان ذیربط انتظار می رود که برای حل این مشکل کارشناسانه فکر و عمل کنند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سراوان گفت: در روستاها و مکان هایی که اینترنت وجود ندارد به ویژه در دزک مردم برای خرید اقلام مناسب و انجام کارهای روزمره با مشکل مواجه می شوند چرا که اکثر مغازه ها، نانوایی ها و مراکز خرید مجهز به پوزیشن هستند. یا کارت خوان کسانی که به دلیل سرعت پایین اینترنت با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید