وزیر ارتباطات: مردم به زودی طعم اینترنت پرسرعت را خواهند چشید/ سرعت اینترنت پس از استقرار فیبر نوری به 900 مگابیت در ثانیه می رسد که 80 برابر سرعت وای فای است.

وزیر ارتباطات: مردم به زودی طعم اینترنت پرسرعت را خواهند چشید/ سرعت اینترنت پس از استقرار فیبر نوری به 900 مگابیت در ثانیه می رسد که 80 برابر سرعت وای فای است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگرچه مردم هنوز این اینترنت پرسرعت را حس نکرده اند، اما قول می دهیم به زودی طعم شیرین اینترنت پرسرعت را به مردم حس کنند.

ایلانا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: اگرچه مردم هنوز این اینترنت پرسرعت را حس نکرده اند، اما قول می دهیم به زودی طعم شیرین اینترنت پرسرعت را به مردم بچشند.

عیسی زارع پور در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با بیان اینکه به زودی مردم طعم اینترنت پرسرعت و باکیفیت را خواهند چشید، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 70 درصد نیاز مردم در دنیا از طریق ارتباطات ثابت و رتبه ایران تامین می شود. در این موضوع کم، جدول است اما برای حل این مشکل برنامه ای در دستور کار داریم که 80 درصد مردم و خانوارها تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرند.

وی اظهار داشت که این وعده تا پایان دولت یعنی. طی 3 سال آینده و ادامه داد: اگرچه این توسعه فیبر نوری کار دشواری است، اما آن را آغاز کرده ایم و در حال حاضر 2.5 میلیون خانوار تحت پوشش این فیبر نوری هستند و در سال آینده این تعداد را به 10 میلیون خانوار خواهیم رساند.

وزیر ار طباطات با اشاره به سرعت اینترنت با فیبرهای نوری گفت: پس از استقرار فیبرهای نوری، سرعت اینترنت به 900 مگابیت در ثانیه می رسد که 80 برابر سرعت وای فای است، اما مردم همچنان این سرعت را دارند. آن را احساس نکن

وی بیان کرد: اگرچه مردم هنوز این اینترنت پرسرعت را حس نکرده اند، اما قول می دهیم به زودی طعم شیرین اینترنت پرسرعت را مردم بچشند.

دیدگاهتان را بنویسید