وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را افزایش دادیم/تداخل برخی طبیعی و بخشی دیگر غیرطبیعی است/دادستان کل کشور گفت: اخلالگران سرعت اینترنت را شناسایی کنید.

وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت را افزایش دادیم/تداخل برخی طبیعی و بخشی دیگر غیرطبیعی است/دادستان کل کشور گفت: اخلالگران سرعت اینترنت را شناسایی کنید.

روز جدید وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: وقتی سرعت اینترنت کاهش می‌یابد همه تیتر می‌شوند، اینترنت چند پله افت کرد، اما سرعت اینترنت را ارتقا دادیم و رتبه ما به 70 رسید و سرعت ما بهتر شد.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: هر وقت سرعت اینترنت پایین می آید همه تیتر می زنند که اینترنت چند پله افت کرده است اما ما سرعت اینترنت را ارتقا داده ایم و رتبه ما 70 است و سرعت ما بهتر شده است.

عصاره پور در خصوص کاهش سرعت اینترنت در کشور و اعتراضات به این موضوع گفت: در خصوص سرعت اینترنت در ایران نتایجی در «تست سرعت» منتشر شد که سرعت را 2 رتبه افزایش داده ایم. هر وقت سرعت اینترنت پایین میاد همه تیتر میزنن که اینترنت چند پله افت کرده ولی ما سرعت اینترنت رو بالا بردیم و رتبهمون به 70 رسیده و سرعتمون بهتر شده.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: سرعت ما در ارتباطات سیار بهتر شده است اما سرعت در تلفن ثابت هنوز خوب نیست اما همانطور که گفته شد سرعت اینترنت در تلفن همراه افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این اغتشاشات طبیعی و بخشی دیگر غیرطبیعی است که در حال بررسی علت آن هستیم و قطعا با مقصران برخورد خواهیم کرد.

زارع پور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا متخلفان سرعت اینترنت را وارد دستگاه قضایی می کنید، گفت: بله حتماً این کار را خواهیم کرد. با دادستان کل کشور تماس گرفتم و گفتند باید ارائه دهید و ما رسیدگی می کنیم.

وی با بیان اینکه قطعی ها در شبکه اینترنت کشور را حتما پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم آیا این حوادث سهل انگاری بوده است یا خیر. وی گفت: روز سه شنبه در کرمان حادثه ای داشتیم که دو تا سه ساعت تلفن همراه قطع شد و مخابرات مقصر است که در حال بررسی سهوی یا عمدی بودن آن هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری تاکید کرد: هیچکس به دنبال تداخل در اینترنت نیست، با تمام تداخل ها به شدیدترین شکل ممکن برخورد و به دستگاه قضایی ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید