وزیر ارتباطات: به دلیل مسائل امنیتی ممکن است محدودیت هایی از سوی سرویس های امنیتی برای سرعت اینترنت اعمال شود که طبیعی است.

وزیر ارتباطات: به دلیل مسائل امنیتی ممکن است محدودیت هایی از سوی سرویس های امنیتی برای سرعت اینترنت اعمال شود که طبیعی است.

روز جدید وزیر ارتباطات گفت: پهنای باند کاهش نیافته است. ما به طور مستمر این موضوع را رصد می کنیم. به دلیل مسائل امنیتی و بحث هایی که این روزها در جریان است، محدودیت ها گاهی توسط نهادهای امنیتی قابل تصمیم گیری و اعمال است، اما در مجموع کاهش پهنای باند نداشته ایم و به صورت روتین در حال ارائه پهنای باند مورد نیاز کشور هستیم. .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر پهنای باند اینترنت کاهش نیافته است، گفت: با توجه به مسائل امنیتی امروز، ممکن است محدودیت هایی از سوی نهادهای امنیتی برای سرعت اینترنت اعمال شود که طبیعی است. اما پهنای باند کاهش نمی یابد و به طور مرتب در حال تامین پهنای باند کشور هستیم.

عیسی زارع پور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر می رسد در روزهای اخیر سرعت اینترنت کاهش یافته و پهنای باند کاهش یافته است، تاکید کرد: پهنای باند کاهش نیافته است. ما به طور مستمر این موضوع را رصد می کنیم. به دلیل مسائل امنیتی و بحث هایی که این روزها در جریان است، محدودیت ها گاهی توسط نهادهای امنیتی قابل تصمیم گیری و اعمال است، اما در مجموع کاهش پهنای باند نداشته ایم و به صورت روتین در حال ارائه پهنای باند مورد نیاز کشور هستیم. .

این عضو دولت همچنین در رابطه با روند پیوستن دستگاه ها به پنجره خدمات سراسری اظهار داشت: همانطور که می دانید دستگاه ها باید تا پایان شهریور پنجره اختصاصی خود را راه اندازی کنند و به پنجره خدماتی راه اندازی شده توسط وزارت بپیوندند. ارتباطات تا ژانویه

دیدگاهتان را بنویسید