زیرساخت های مخابراتی با توجه به افزایش تعرفه تلفن ثابت/شبکه ​​مخابراتی نیاز به ارتقا دارد.


ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896500

علی نوروزی با اشاره به اینکه برای توسعه شهرستان همکاری بین دستگاهی بین ادارات بسیار ضروری است گفت: مبنای توسعه شبکه های مخابراتی اصلاح تعرفه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی نوروزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اصلاح تعرفه تلفن ثابت اظهار داشت: متاسفانه در گذشته بی توجهی به تعرفه تلفن ثابت منجر به توسعه نیافتن زیرساخت های ارتباطی و همچنین نارضایتی مشتریان شد. ، کارکنان مجتمع مخابرات و سهامداران این شرکت دلیل آن کمبود منابع مالی است اما با تغییر تعرفه های جدید تلفن ثابت بسیاری از این سوالات و مشکلات حل خواهد شد.


وی گفت: آخرین تغییرات نرخ 13 سال پیش انجام شد که به دلیل لجبازی ها، مخابرات را با چالش مواجه کرده است.


مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با بیان اینکه نکات مهم شهرهای استان در دست ما نیست، اظهار داشت: یکی از مهمترین موانع توسعه در شهرها نبود گفت و گوی مشترک بین شهرداری و مخابرات است. توسعه شهر، همدلی بین سازمانی بین ادارات بسیار ضروری است.

نوروزی ادامه داد: استان دیجیتال یکی از پیشنهادات راهبردی استاندار مازندران بود چرا که اشتغال دیجیتال می تواند مازندران را در سال های آینده نجات دهد.


وی در خصوص هزینه نگهداری خطوط نیز گفت: هزینه نگهداری هر خط 27 هزار تومان است اما درآمد همان خط 4 هزار و 500 تومان حدود یک هفتم است، آیا در چنین شرایط مالی می توان مخابرات را راه اندازی کرد؟ اساسی ترین کار در توسعه و رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه نهفته است.


مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته 279 میلیارد تومان زیان دیدیم افزود: با این درآمد امکان توسعه وجود نداشت. بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید