نرخ ثابت باعث اختلال و فرسودگی جدی شبکه تلفن ثابت شده است


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896784

حیدری اصلاح منطقی تعرفه های تلفن ثابت را نقش مهمی در دستیابی به اهداف و تداوم فعالیت های مخابراتی عنوان کرد و گفت: تعرفه های ثابت موجب اختلال و فرسودگی جدی در شبکه تلفن ثابت کشور و استان هرمزگان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حیدری مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به ثابت ماندن تعرفه ها در 12 سال گذشته و همچنین افزایش بی رویه قیمت تجهیزات مخابراتی و سایر هزینه های مربوط به … اجرای پروژه ها؛ بازنگری در تعرفه های مخابراتی برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران و ساکنان زحمتکش و قدرشناس استان هرمزگان ضروری است.

مدیرکل مخابرات هرمزگان در ادامه افزود: توسعه زیرساخت های مخابراتی و به روز رسانی تجهیزات به ویژه در حوزه تلفن ثابت زمینه ساز ارائه خدمات بهینه و به روز مخابراتی به مشترکان است که زمینه ساز توسعه ارتباطات راه دور، سرمایه گذاری و تامین منابع.

حیدری، بازنگری در تعرفه مخابرات را زمینه ساز دستیابی به هر چه بیشتر توسعه زیرساخت های مخابراتی، به روز رسانی تجهیزات، افزایش و ایجاد اشتغال در این حوزه، بهبود خدمات مخابراتی و ارتباطی و ارائه فناوری های برتر و به روز مخابراتی و … در نتیجه ارائه خدمات بهتر به مشترکین و مردم و جلب رضایت هرچه بیشتر آنها.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در پایان صحبت های خود از متولیان امر کشور به ویژه شورای اسلامی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا از بازنگری در تعرفه های مخابراتی حمایت کنند تا زمینه توسعه فراهم شود. زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی و به روز رسانی تجهیزات مخابراتی تا هرکسی در این شرایط قرار گیرد. برای کشور و استان هرمزگان مهم است که شاهد ارائه خدمات مناسب به مردم شریف و قدرشناس ایران و رشد و توسعه صنعت مخابرات کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید