تصویب افزایش نرخ تلفن ثابت

تصویب افزایش نرخ تلفن ثابت

روز جدید بر اساس نامه‌ای به امضای وزیر حراست، افزایش قیمت ماهانه تلفن ثابت تصویب شده و در صورت اجرایی شدن، مشترکان خطوط تلفن ثابت در تهران باید ماهانه 20 هزار تومان برای حفظ تلفن ثابت خود بپردازند.

افزایش قیمت ماهانه تلفن ثابت تابستان امسال تصویب شد که در همین راستا ستاد تنظیم بازار افزایش قیمت تلفن ثابت را تصویب کرد که پس از تایید رگولاتوری و ابلاغ به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اجرایی و اجرایی می شود. مخابرات

بر اساس مصوبه مذکور، کاربران تلفن ثابت استان تهران باید ماهانه 20 هزار تومان برای حفظ تلفن ثابت خود بر اساس جدول جدید تعرفه های جدید تلفن ثابت پرداخت کنند. این شارژ تنها هزینه ای است که صاحبان خطوط تلفن در پایتخت در صورت عدم استفاده از خط تلفن و صرفاً به منظور حفظ آن خطوط باید پرداخت کنند.

این افزایش تعرفه در استان تهران برای 4444 دقیقه مکالمه قیمتی معادل 20000 تومان برای سایر مراکز استان ها 15000 تومان برای حداقل 3333 دقیقه مکالمه و سایر شهرستان ها برای 2666 دقیقه مکالمه معادل 10000 تومان.

به همین دلیل محمدرضا بیدکام – مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران – در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 12 سال است که تعرفه تلفن ثابت با وجود افزایش تورم تغییر نکرده است. درخواست خود را برای تغییر تعرفه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کردیم، آنها بررسی کردند و بررسی انجام شد.

وی افزود: همچنین به تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسید و در نهایت به کمیسیون تنظیم بازار ارسال شد. آنجا هم با شرایطی تصویب شد و بعد به وزارت ارتباطات ابلاغ شد.

وی ادامه داد: منتظریم این موضوع در کمیسیون تنظیم بازار بررسی و از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به ما ابلاغ شود. یعنی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات باید تغییرات تعرفه ها را به ما اعلام کند تا بتوانیم در این زمینه اعلام و اطلاع رسانی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید