ضریب نفوذ تلفن بالای 30 درصد در استان خراسان رضوی / همه روستاهای هلیل آباد دارای تلفن و ارتباط خانگی هستند

ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799211

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اعلام کرد؛

عروجی ضریب نفوذ تلفن در استان خراسان رضوی را 53.30 اعلام کرد که در هلیل آباد 55.31 بوده و یک واحد جلوتر از استان است و تمامی روستاهای شهرستان دارای تلفن و ارتباطات خانگی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حسن عروجی مدیرعامل خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با فرماندار حلیل آباد در محل شهرداری گفت: امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات ابزار و موتور مهمی برای همه مشاغل و مشاغل است، خودتان را با فناوری متفاوت ببینید.

با تاکید بر اینکه مشاغل مختلف در حوزه های مختلف امنیتی، خدماتی، پزشکی، حمل و نقل و… مربوط به فناوری اطلاعات و ارتباطات است، وی خاطرنشان کرد: بحث تجارت و آموزش در دوران سلطنت به فناوری و ارتباطات وابسته شده است که کار ما را دشوارتر کرده و فرصت های خوبی را نیز فراهم می کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه راه اندازی دولت الکترونیک ممکن است 10 سال طول بکشد، اما کرونا در این زمینه پیشرفت خوبی داشته است، گفت: توسعه شبکه موبایل، فیبر نوری و پورت های داده نیز سه مورد است. ماموریت مهم شبکه مخابرات دنبال کردن است.

وی ضمن تاکید بر لزوم توسعه شبکه تلفن همراه در استان، اذعان داشت: ضریب نفوذ در استان خراسان رضوی 53.30 است که در شهرستان هلیل آباد به 55.31 می رسد و هلیل آباد یک واحد قبل از ضریب استان و تمامی روستاهای استان است. شهر دارای تلفن خانه و ارتباطات است.

عروجی با اشاره به اینکه 15 سایت موبایل در شهرستان هلیل آباد داریم که 19 فناوری 2G، 10 سایت 4G و 3 سایت 3G نصب شده است، گفت: خوشبختانه توسعه شهرستان به خوبی انجام شده است بنابراین در ارزیابی انجام شده است. انجام شد، خلیل آباد به دلیل زیرساخت های خوب در رتبه دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه مخابرات در تلاش است در شهرهای کوچکتر تلاش بیشتری کند و معتقدیم اگر زیرساخت های شهرهای کوچک تقویت شود کل استان تقویت می شود، تصریح کرد: چالش هایی مانند تعرفه پایین تلفن ثابت، سرقت کابل و تجهیزات داریم. مخابرات و مطالبات از شرکت مخابرات.

مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از 143 میلیارد تن به شرکت ها، کارخانجات و مردم دولتی و غیردولتی بدهکار هستیم که 72 میلیارد تن آن متعلق به شرکت های دولتی است، گفت: دولت، مدیران و مدیران آن ها هستند. می تواند اقداماتی را برای متقاعد کردن سازمان های دولتی برای پرداخت هزینه تلفن انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید