قطعی 14 روزه تلفن و اینترنت برخی از روستاهای سیستان و بلوچستان / رئیس شورا: در 7 روستا تلفن و اینترنت نداریم / مغازه ها به دلیل قطع آنتن دهی و اینترنت تعطیل هستند / مردم بدون سوخت هستند

قطعی 14 روزه تلفن و اینترنت برخی از روستاهای سیستان و بلوچستان / رئیس شورا: در 7 روستا تلفن و اینترنت نداریم / مغازه ها به دلیل قطع آنتن دهی و اینترنت تعطیل هستند / مردم بدون سوخت هستند

رئیس شورای اسلامی روستای بل ریمدان: آیا بی نیازی رانندگان و مردم به دلیل نداشتن آنتن و اینترنت مناسب است؟

شهرستان مرزی دستیاری یکی از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان است که 90 درصد جمعیت آن در روستاها ساکن هستند و برخی از مناطق روستایی این شهرستان فاقد اینترنت هستند.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان یکی از شهرستان های مرزی استان است که اکثر مردم آن در روستاها سکونت دارند و پس از سرباز دومین شهرستان روستایی سیستان و بلوچستان می باشد.روستاهای بل ریمدان، شیخان کرگ، جار، سندهمزه، سندمیرتوبان، سندشیران و روستای در از جمله روستاهای دشتیاری مرکزی هستند که بیش از 14 روز است که بدون آنتن هستند. عملاً در دسترس نبودند.
از سراسر وب

چه زمانی باید طلا بخرم؟ ⩥تکنیک هایی برای گرفتن سود طلا✔

عبدالعزیز رامش رئیس شورای اسلامی روستای سند حمزه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دو هفته اخیر بارندگی در دشتیاری، متاسفانه آنتن دهی روستا قطع شده است. با مسئولین در ارتباط باشید و آنها قول دادند که مشکل را حل کنند.

وی افزود: چند روزی است که خبری از آنتن دهی و اینترنت نیست. برای پیگیری به شهرک نگور در مرکز شهر دشتیاری می رویم و در آنجا قول می دهند در اسرع وقت پیگیری و مشکل را حل کنند اما بعد از گذشت 14 روز.» در مورد خرابی دکل ایرانسل در روستا هیچ ارتباطی نداریم. علاوه بر روستای سند حمزه، روستاهای سند میرتوبان و روستاهای در و سند شیران که از دکل یکسان استفاده می کنند، ارتباط آنها نیز قطع می شود و در واقع 4 روستا ارتباط تلفنی ندارند.

محمد گل گرگیج، رئیس شورای اسلامی روستای بل ریمدان نیز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیش از 14 روز است که هیچ تلفن و اینترنت نداریم. آیا انصاف است که مردم 3 روستای مرزی به مدت 14 روز تلفن و اینترنت نداشته باشند و پیگیری کنند متاسفانه در کنار روستا پمپ بنزین وجود دارد؟ متاسفانه جایگاه شهید سردار سلیمانی که مزین به نام شهید بزرگوار است مناسب است که رانندگان و مردم به دلیل نداشتن آنتن و اینترنت بدون سوخت هستند.

وی ادامه می دهد: روستای بل ریمدان در مسیر ترانزیتی محور ریمدان چابهار است و تعدادی از اهالی روستا در کنار جاده مغازه دارند. بیش از 14 روز است که تمامی مغازه ها به دلیل قطعی آنتن دهی و اینترنت تعطیل هستند، مردم مواظب خود باشند، در حال حاضر به غیر از روستای بل ریمدان، روستای شیخان کرگ و روستای زهر ارتباطی برقرار نیست.

مصطفی کوهکن معاون ارتباطات سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره قطعی آنتن دهی 7 روستای مرزی ساحلی دشتیاری می گوید: به محض اطلاع از قطعی ارتباط در منطقه مذکور. روستاها و نیازمند تذکر جدی به اپراتور در اسرع وقت برای رفع آن است. متاسفانه قطعات مورد نیاز دو سکوی روستایی شیخان کارگ و سندهمزه در استان موجود نیست و باید از تهران سفارش داده شود.

وی افزود: تاخیر اپراتور در آماده سازی قطعه باعث شده که در روستاهای ذکر شده مدت طولانی بدون ارتباط باشیم و این قطعی ها به ندرت اتفاق می افتد. قطعه در روز بعد به اپراتور تحویل داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید