سلسله محرومیت ها دامنگیر روستای کلنک طالقان شد/از کمبود آب آشامیدنی سالم تا ضعف آنتن دهی تلفن همراه.


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885110

مشکل آب شرب و کشاورزی، آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و اینترنت، روشنایی معابر از جمله خواسته های اهالی روستای کلنک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکچند ماهی است که مسئولان طالقان برای رسیدگی به مشکلات مردم به روستاهای این شهرستان می روند.

در این بازدیدها که به صورت دوره ای و ده نوبتی می باشد، اهالی روستا مهمترین درخواست ها و مشکلات خود را با متولیان امر در میان می گذارند.

یکی از اهالی روستا در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ مردم روستای کلنک طالقان با مشکل جدی کمبود آب آشامیدنی سالم دست و پنجه نرم می کنند.

8c051a53 ecdc 4397 9b33 b2a9d525e9d2 خبر خاکستری

به گفته وی، معابر این روستا پس از گازرسانی رها شد و شرکت پیمانکار در این زمینه مسئولیتی ندارد، طرح خطوط برق نیز مشکلات جدی ایجاد می کند.

به گفته اهالی، بنیاد مسکن مسئولیت اصلاح جاده روستای کلنک را بر عهده نگرفت و در نهایت لاستیک بسیاری از خودروها ترکید.

یکی دیگر از اهالی روستا به خبرنگار تیتریک می گوید؛ وسعت روستا را کم کرده اند و هیچ پروانه ساختمانی به اهالی داده نمی شود، این دغدغه جدی ماست.

و اما هاتفی معاون فرماندار طالقان در گفتگو با خبرنگار ما می گوید؛ در آینده ای نه چندان دور بازنگری در طرح روستا به نفع مردم انجام می شود.

3e12ae35 0470 4c18 8a11 af34b7d94616 خبر خاکستری

او اشاره کرد که ادامه می دهد. در کنار مساعد رئیس بنیاد مسکن کشور، بهسازی راه های روستایی در دستور کار مسئولان طالقان قرار دارد.

البته مشکلات آب شرب و کشاورزی روستاها، آنتن دهی ضعیف تلفن همراه و اینترنت و روشنایی معابر از دیگر موارد مطرح شده توسط اهالی بود.

بی شک حضور مسئولان در روستاها جدای از تسریع در روند حل مشکلات باعث دلگرمی و امیدواری مردم به رفع مشکلاتشان می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید