اجرای طرح جهاد آبرسانی 100 روستای هرمزگان از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند می شود.


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842810

دولت و سپاه گام بلندی برای رفع تنش آبی هرمزگان برمی دارند.

با همت استاندار هرمزگان و به همت نیروی دریایی جهاد سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه، طرح جهاد آبرسانی در 100 روستای استان هرمز اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ جلسه جهاد تامین آب با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار زارع معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه و جمعی دیگر از مسئولان در بندرعباس برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی استانداری هرمزگان و در سالن همایش های استانداری برگزار شد، در خصوص تامین آب مناطق فقیرنشین استان با کمک ظرفیت های مختلف دستگاه ها و نهادهای انقلابی همراه با دولت بحث و تبادل نظر شد. روستاها باید حذف شوند

با اجرای این طرح بزرگ، تامین آب بالغ بر 40 هزار خانوار در 11 شهر در مدت 30 ماه برنامه ریزی شده است که وام در نظر گرفته شده برای اجرای طرح پروژه 110 میلیارد تن است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان بر مدیریت و رفع موانع برای سرعت و پیشرفت بهتر تاکید کرد و گفت: فرمانداران زمان خاصی را برای این پروژه مهم در نظر بگیرند تا بتوانیم در اسرع وقت آب روستاها را تامین کنیم. مشکلات مردم را حل کند

وی افزود: برنامه ریزی دقیق یکی از مهم ترین نکاتی است که در اجرای یک پروژه باید به آن توجه کرد و با توجه به زمان اجرا و تحویل آن باید دقت کافی داشته و طبق برنامه عمل کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم و تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات آبی استان انجام می دهیم تا این دغدغه حقوق بشری هر چه زودتر برطرف شود.

دوستی از تلاش های مستمر سپاه برای خدمت رسانی به مردم هرمزگان در عرصه های مختلف تقدیر کرد و گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده و مفتخر است که در حساس ترین زمان ممکن خدمت رسانی خوبی به مردم باشد. استاندار هرمزگان با تشکر و قدردانی و امیدوارم با همکاری سپاه در زمینه آبرسانی روستاها کار زیادی انجام شود و مردم طعم این کار بزرگ را بچشند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید