1751 روستاهای سیستان و بلوچستان در طرح جهاد آبرسانی از نعمت آب بهره مند می شوند.


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840887

سردار احمد شفایی; فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 751 روستا در بزرگترین طرح آبرسانی سیستان و بلوچستان از سوی سپاه سلمان و قرارگاه قدس مرکزی سپاه از نعمت آب بهره مند می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار احمد شفایی; سلمان سیستان و فرمانده سپاه بلوچستان در حاشیه اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی استان در روستای منزل آب گفت: شرایط نامناسب در روستاها وجود دارد.

وی افزود: با تلاش دستگاه های ذیربط، وزارت نیرو، بخشداری و همه مسئولانی که موظف هستند این مشکل و مشکل مردم را در یک بازه زمانی معین حل کنند و از همه امکانات دستگاه ها استفاده کنند. استان و کشور، این نقص به زودی برطرف خواهد شد.»

فرمانده سپاه استان گفت: سپاه پاسداران با محوریت قرارگاه منطقه قدس سپاه تصمیم به شبکه سازی، توزیع و انتقال 1751 روستا گرفت و یکی از کارگاه هایی که در قالب آبرسانی جهادی در استان فعال شد، کارگاه منطقه ای خانه ای که مشکل آب 47 روستا را حل می کند.

وی با اشاره به تجهیزات، امکانات و نیروهای سایر مجموعه ها در اجرای طرح بزرگ آبرسانی استان، گفت: طراحی و نظارت بر عهده وزارت نیرو و قدس این سپاه است.

سردار شفایی با تاکید بر اینکه از همه فرصت ها به ویژه بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد، گفت: از همه توانمندی هایی که آماده تسریع در این پروژه هستند استقبال می کنیم که با مشارکت جدی در این اقدام خداپسندانه به تعهد خود عمل می کنند. به ضرب الاجل.” .

بهره مندی 550 هزار نفر از جمعیت روستایی سیستان و بلوچستان در طرح آبرسانی

علی اکبر جعفری معاون امداد قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در بازدید از پروژه های جهادی آب در روستای منزل آب زاهدان گفت: پروژه بزرگ آبرسانی به روستاهای روستایی و بزرگترین پروژه تکمیل شده است. پروژه آبرسانی در تاریخ سیستان و بلوچستان و بیش از 751 روستا را در بر می گیرد.

وی افزود: این پروژه شامل 12 ایستگاه پمپاژ، 117 مخزن آبرسانی و حفاری هشت حلقه چاه و خط لوله و همچنین شبکه انتقال و توزیع به طول 3500 کیلومتر با جمعیت 550 هزار نفر در 12 مجتمع است که شامل 550 هزار روستایی است. تکمیل خواهد شد. در بازه زمانی مشخص شده

وی گفت: در این پروژه عظیم از ظرفیت های محلی و منطقه ای، قرارگاه و سپاه سلمان استفاده شده است.

در پایان از تجهیز کارگاه های اجرای خطوط لوله بازدید میدانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید