آبرسانی به 35 روستای زنجان پایان یافت / آبرسانی به 15 روستای دیگر آغاز شد


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882955

فرمانده ارتش ناحیه زنجان یکی از اولویت های اصلی و اصلی شهرستان در اقصی نقاط شهر زنجان را بحث آب عنوان کرد و گفت: با تلاش بسیجیان شهرستان زنجان آبرسانی به 35 روستا در شرب بخش آب و آب کشاورزی تکمیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن سهندی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های سازندگی و جهادی و ارائه خدمات رایگان به مردم شهرستان زنجان توسط سپاه ناحیه زنجان گفت: گروه های جهادی بر اساس موقعیت و جغرافیای ارتش زنجان در عرصه های مختلف محرومیت زدایی ایفای نقش می کنند. و ساخت و ساز بر اساس اولویت ها.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی و اصلی شهرستان در اکثر نقاط شهر زنجان بحث آب است، گفت: با تلاش بسیجیان شهرستان زنجان آبرسانی 35 روستا به آب شرب و آب کشاورزی انجام شد. بخش ها تکمیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه آبرسانی به 15 روستا در حال انجام است، گفت: تلاش می کنیم این پروژه ها هر چه سریعتر به اتمام برسد و مردم از نعمت آب بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی در زمینه های دیگر از جمله ساخت، تعمیر و مرمت منازل محرومان فعالیت می کنند، تصریح کرد: 100 خانوار از خدمات گروه های جهادی در زمینه ساخت، تعمیر و مرمت منازل محرومان بهره مند شده اند. محروم.

سهندی خاطرنشان کرد: طرح های دیگری نیز با مشارکت سایر نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال پیگیری است و امیدوارم بتوانیم این طرح ها را با نقش آفرینی گروه های جهادی در تابستان اجرایی کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید