507 میلیارد تن برای آبرسانی به 36 روستای ایلام اختصاص یافت


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822103

تفاهم نامه بین سپاه و آبفای ایلام در مورد طرح بسیج آب؛

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: طرح بسیج آبرسانی با تفاهم نامه 570 میلیارد تنی بین سپاه امیرالمومنین (ع) و آب و فاضلاب در استان. مشکل کم آبی 36 روستای استان حل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار است سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) که شب گذشته (4 فروردین) به ریاست دکتر بهرام نیا برگزار شد، گفت: ، استاندار ایلام: با توجه به تنش آبی در کشور و به ویژه خشکسالی بی سابقه در استان ایلام، اولویت پروژه های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران بر رفع کم آبی و طرح بسیج آب با تفاهم نامه 570 میلیاردی متمرکز شده است. تن بین سپاه امیرالمومنین(ع) و آبفای استان منعقد شد و با احداث 18 مجتمع آبرسانی مشکل آب 36 روستای این بخش حل می شود.

وی همچنین گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه 5000 تن قیر رایگان برای بهسازی راه های روستایی و مزرعه ای روستاهای فقیرنشین و حاشیه شهرها تامین می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: برای کمک به ایجاد اشتغال و رونق، واحدهای تولیدی، لوازم صنعتی و تجهیزات لوله کشی مورد نیاز طرح بسیج آب استان بر این اساس با استانداردهای لازم تهیه می شود.

سردار شاکرمی گفت: سپاه بسیج سازندگی با دو پایگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی و با بهره گیری از توان 1100 گروه جهادی بسیج از ظرفیت بالایی برای کمک به مشکلات مردم به ویژه در زمان بحران برخوردار است و در آینده در یکی از شهرستان های استان خواهد بود. ایجاد پایگاه برای رفع عیب محرومیت.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید