طرح آبرسانی به ۱۲۸ روستای ایلام در حال اجراست/ اجرای پنج طرح کنترل و هدایت آب های جاری در شهر ملکشاهی


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877055

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به 128 روستای استان با وام 507 میلیارد تومانی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شنبه شب (7 خرداد) در جلسه ستاد محرومیت زدایی این شهرستان در ملکشاهی اظهار داشت: سپاه همواره یار و همراه دولت ها در اجرای پروژه های مختلف بوده است. .

وی با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در استان برای کنترل و هدایت آب روان انجام شده است، گفت: 5 پروژه در شهرک ملکشاهی در این منطقه و یک پروژه با نگاه و روحیه جهادی همه دستگاه ها در حال پیشرفت و پیشرفت است. .

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه پروژه آسفالت 16 کیلومتری این شهرستان به مناسبت آزادسازی مهران آماده افتتاح شد، افزود: ایجاد اشتغال در منطقه.

سردار شاکرمی گفت: در حوزه آبرسانی با استقرار پایگاه کار جدی در حال انجام است، شبکه مهر ملکشاهی به طول 85 کیلومتر در حال انجام است و طی روزهای آینده در روستای اما شبکه تکمیل و تحویل می شود. در حال انجام است.م نیز در حال انجام است و مقدمات انجام شده است.

وی با بیان اینکه در فضای همدلی مصمم هستیم در کنار دولت و مسئولین بخشداری برای محرومیت زدایی و خدمت به مردم منطقه اقدامات لازم را انجام دهیم. تومان در دستور کار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه این دیدار فتح بابی برای رهایی شهرستان از بن بست و محرومیت است، گفت: امیدواریم با حمایت و همدلی استان بتوانیم خدمات ارزنده ای ارائه دهیم. خدمات برای رفع محرومیت و تضمین توسعه مناطق محروم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید