آبرسانی به 12 روستای استان زنجان

وی با بیان اینکه با استفاده از این طرح ها جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 500 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم با پوشش 2 هزار و 300 خانوار بهره مند می شوند، اظهار کرد: در این طرح جهادی 48 فعالیت آبرسانی از جمله احداث و لایروبی قنات، لایروبی چشمه ها، ساخت خط انجام شده انتقال، ساخت شبکه توزیع، ساخت و تعمیر مخزن، ساخت اتاق فرمان، ساخت تانک و … می باشد.

جانشین قرارگاه توسعه و توسعه سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اجرای رزمایش خدمات دامپزشکی توسط قرارگاه توسعه و عمران سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و با همکاری سازمان بسیج سازندگی و رئیس جمهور اداره کل دامپزشکی استان زنجان بیان کرد: در این رزمایش 11 هزار و 550 راس دام و 6 هزار قطعه پرنده در 6 روستای هدف توسعه سپاه ارتش زنجان و قرارگاه آبادانی واکسینه شدند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی توسط قرارگاه توسعه و عمران استان زنجان گفت: دوره های آموزشی کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و توانمندسازی کشاورزان در روستاهای هدف قرارگاه با حضور 865 کشاورز برگزار شد. آنها کشاورزی را به کشاورزان آموزش می دادند.

قورقانلو با بیان اینکه در راستای تربیت نسل انقلابی دانش آموزان مناطق هدف و آشنایی آنان با احکام اسلامی مراسم جشنی برای دختران و پسران روستاهای هدف برگزار شد، ادامه داد: در این جشن ها بیش از 310 پسر و پسر دخترانی از مناطق هدف شرکت کردند و از اردوگاه پیشرفت و آبادانی هدیه ای به این افراد اهدا شد.

وی با اشاره به جذب حمایت از 50 دانش آموز نیازمند در مناطق هدف افزود: 4 مدرسه ابتدایی در روستاهای حاج سیران، تیکمه داش، آقکند و ورمزیار روستای قره پشتلو شهرستان زنجان تعمیر و بهسازی شد.

معاون توسعه و عمران قرارگاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه به همت قرارگاه توسعه و عمران سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و درجه محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، طرح اجرای شبکه فاضلاب و تکمیل تصفیه خانه روستای پری از توابع شهرستان ماهنشان در دستور کار قرار گرفت و در مرحله نهایی است، گفت: در این طرح 600 متر از اجرای خطوط لوله در مسیرهای جدید، 6000 متر بازسازی شبکه فاضلاب قدیمی، تعمیر و ساخت 300 منهول و نصب و راه اندازی تجهیزات برقی و مکانیکی تصفیه خانه.

دیدگاهتان را بنویسید