وقتی جاده های خاکی مردم 18 روستای طالقان پایین را گرفتار کرد/ با ساخت سد طالقان 1800 متر از جاده ها زیر آب رفت!


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889849

بخشی از راه دسترسی روستاهای پایین طالقان در محدوده روستای شهرسر سال هاست کثیف و آسفالت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکبخشی از راه دسترسی روستاهای پایین طالقان در محدوده روستای شهرسر سال هاست که سیاه و آسفالت نشده باقی مانده است.

یکی از رانندگانی که هر روز در این جاده تردد می کند به خبرنگار تیتریک گفت: با بارندگی جاده گل آلود می شود و در تابستان گرد و خاک جاده مانع مردم می شود.

او ادامه می دهد؛ انسداد بسیاری از خودروها شکسته شده و مردم گیر کرده اند. در نتیجه مسئولان باید برای رفع چالش های این مسیر برنامه داشته باشند.

نامناسب بودن قسمتی از جاده که کمتر از 2 کیلومتر است تردد مردم 18 روستای پایین طالقان را با مشکل مواجه کرده و آسیب دیدگی جاده شکایت آنها را به همراه داشته است.

f45247b5 9efb 418d b633 f71adae7acfa خبر خاکستری

یکی از اهالی روستای درد طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ 1800 متر از این جاده خاکی است و مردم باید 18 کیلومتر از جاده 45 کیلومتری را طی کنند.

یزدانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: تعدادی از محورهای حوضه طالقان سفلی پس از ساخت بند به زیر آب رفت.

وی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان تهران موظف به ساخت و تکمیل محورهای مذکور است اما بیش از 1700 متر خاک بلاتکلیف مانده است.

e968efc3 ebba 4762 ae8a 787168080b1e خبر خاکستری

یزدانی تصریح کرد: تلاش داریم به محض رهاسازی اعتبارات لازم، این جاده را به مرحله بهسازی و آسفالت برسانیم تا دغدغه اهالی روستا برطرف شود.

متاسفانه اکثر راه های ارتباطی روستاهای طالقان یا سیاه است و یا سال هاست که آسفالت آن استفاده می شود و اعتماد به آنها به عنوان یک شهرستان کم است.

بی شک آسفالت راه های مذکور منوط به آزادسازی اعتبارات استانی و ملی است تا مردم 18 روستای طالقان سفلی در مسیر خود با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید