مشکلات جاده ها و خطوط خاکی ورودی رشتخوار همچنان وجود دارد/ وعده مدیریت شهری محقق نشد


ساعت: 14:16
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885283

مطالبه 15 ساله اهالی ورودی شهر رشتار;

یکی از مشکلات دیرینه ساکنان بلوار امام رضا(ع) شهر رشتوار عدم توجه به وضعیت معابر و آسفالت کوچه های این منطقه از شهر است، مشکلاتی که تاکنون وجود نداشته است. طی 15 سال با وعده های مسئولین محقق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; یکی از مشکلات دیرینه مردم و ساکنان محدوده بلوار امام رضا(ع) شهر رشتوار، عدم توجه به وضعیت معابر و آسفالت کوچه های این منطقه از شهر است. رشتوار.

بیش از 1000 نفر و بیش از 50 کسبه در محدوده بلوار امام رضا شهرستان رشتوار مشغول به فعالیت هستند که به گفته شهروندان با وجود گذشت بیش از 15 سال، ساکنان و کسبه این منطقه همچنان منتظر قول مسولان برای برخورد و آسفالت معابر و سنگفرش در پیاده روها.

گل و لای تشکیل شده در بارندگی ها در رفت و آمد عابران و کسبه با مشکل مواجه می شود

مجید اومانی یکی از تجار فعال در این حوزه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه مسئولان وعده های زیادی برای رفع مشکل دیرینه کسب و کار در این حوزه داده اند، اما همچنان توجه جدی به این موضوع نشده است. در بلوار امام رضا که ورودی شهر رشتوار نیز می باشد انجام شده است.

وی همچنین در خصوص مشکلات و گلایه های مردم در این منطقه گفت: یکی از مشکلات کسب و کار در زمان بارندگی این است که گل و لای روی معابر مانع از حرکت عابران پیاده در هنگام بارندگی می شود و کسبه های منطقه را با مشکلات زیادی مواجه می کند زیرا همانطور که خوب ایجاد می کند.

89cc5344 7b65 48ee 957a 915d2d679af9 خبر خاکستری

مشکلات روزانه باد و گرد و غبار در محدوده بلوار امام رضا رشتخوار

علی آویزگان یکی دیگر از تجار فعال در این مسیر در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مشکلات جاده های خاکی و پیاده روهای ورودی شهر رشتوار گفت: متاسفانه با وجود وزش باد روزانه در منطقه ما، وجود گرد و غبار در این منطقه باعث گلایه کسبه و همچنین شهروندان شد، درخواست ما از مسئولین شهرداری و شورای محترم شهرداری است که مشکل آسفالت معابر منطقه بل را بررسی و حل کنند. من رضا را دارم.

جواد پردل یکی دیگر از کسبه این منطقه نیز از مسئولان امر خواستار تسریع در رفع مشکل و کمک به زیباسازی شهر در این منطقه شد و یادآور شد: متاسفانه ورودی شهر رشتار که باید به زیباترین نقطه شهر تبدیل شود اکنون به بدترین نقطه شهر تبدیل شده است.جاده های خاکی و پیاده روها 15 سال است که وجود دارد و این مشکل همچنان ادامه دارد.



حمید اعتصامی یکی از اهالی بلوار امام رضا در خصوص مشکلات کمبود آسفالت کوچه ها برای اهالی این منطقه گفت: متأسفانه چندین سال است که قول هایی از سوی مسئولان شورای شهر و شهرداری برای رفع مشکل می شود. قول آسفالت کوچه های بلوار امام رضا علیه السلام داده شده است که متاسفانه این وعده ها محقق نشده و مشکلات برای شهروندان همچنان ادامه دارد.

مشکلات بهداشتی به دلیل کثیفی کوچه ها و تخلیه فاضلاب

3199f222 fa76 481b 8d3e 8765b4a6c5b0 خبر خاکستری



وی در ادامه توضیح داد: کثیفی کوچه ها علاوه بر مشکلات گرد و غبار و آلودگی، باعث ایجاد مشکلات بهداشتی و ایجاد مشکل فاضلاب در کوچه ها و خطر ابتلا به بیماری های پوستی برای کودکان شده است.

بانویی ساکن این منطقه در خصوص مشکل آسفالت نبودن معابر نیز اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه این منطقه در ورودی شهر رشتار قرار دارد، مشکلات موجود همچنان نادیده گرفته می شود و مسئولان موضوع آسفالت معابر را نیز مطرح کرده اند. و کوچه ها باید با مشارکت 50 درصدی مردم همراه باشد که با توجه به خانواده های مالی و ضعیف ساکن در این منطقه عملا امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از بانوان این منطقه که به عنوان خواربارفروشی فعالیت می کند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه مشکلات موجود در مسیرهای خاکی کوچه های بلوار امام رضا (ع) باعث شده تا کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با آنها تماس بگیرند. گرد و غبار ناشی از آن.من روزانه و ساعتی برای کار خود با مشکلات و پاسخگویی در عبور و مرور وسایل نقلیه مواجه هستم و درخواست ما از مسئولین رفع مشکل دیرینه اهالی و تسریع در آسفالت معابر است.

مشارکت مردم برای اجرای آسفالت معابر بلوار امام رضا (ع) ضروری است.

ec643a19 7a54 42e5 9ef4 9eafde343d1b خبر خاکستری

یدالله روحی شهردار رشتخوار در رابطه با مشکلات اهالی این منطقه از شهرستان رشتخوار گفت: رفع مشکل آسفالت معابر و کوچه های محدوده بلوار امام رضا(ع) باید با مشارکت همگانی اجرا و اجرا شود. کمک های مردمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید