روزانه 1500 تریل خسارت به زیرساخت های رشتخوار/ سهم رشتخوار از معادن تقریباً هیچ است


ساعت: 09:35
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894130

برای مقابله با وضعیت مرگبار جاده رشتخوار، تردد روزانه 1500 کامیون در منطقه، تصادفات متعدد منجر به فوت، آسیب به زیرساخت ها و آلودگی صوتی تنها کمک هایی است که وجود معادن برای مردم این منطقه به ارمغان آورده است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; رسیدگی به وضعیت جاده مرگ آرزوی دیرینه مردم شهر و روستاهای رشتخوار بوده است، ثبت نام و تردد روزانه 1500 کامیون در منطقه، تصادفات منجر به فوت بالا، آسیب به زیرساخت ها و آلودگی صوتی تنها است. بخشی که وجود مین برای مردم این منطقه در کنار آن داشت




61d98895 71d8 408d 81ec a6bbf99af114 خبر خاکستری

مهدی رضایی یکی از اهالی روستاهای رشتخوار با اشاره به اینکه امروز رشتخوار از نظر مسائل و مشکلات راه همچنان نیازمند توجه معادن است، اظهار داشت: طرح تقسیم جاده خواف رشتخوار تربت حیدریه در یک مسیر در حال پیگیری است. سرعت بسیار پایین و متأسفانه همین سرعت پایین پیشرفت کار منجر به تصادفات زیادی برای ساکنان نقاط مختلف شهرستان رشتخوار شده است.

یکی دیگر از اهالی رشتخوار با تاکید بر اینکه ساخت جاده و اجرای طرح تفکیک جاده بسیار طولانی بوده است، اظهار داشت: سرعت پیشروی کار در معضل جاده امروز باعث گلایه مردم از این موضوع و مشکل همیشگی شده است. ضرب کردن. .

وی افزود: این در حالی است که با وجود تردد خودروهای سنگین به ویژه کامیون های حامل محموله مین، بیشترین خسارت را چه از نظر جانی و چه از نظر جاده ای به مردم منطقه روا وارد کرد که باعث شد مردم به معدن و آن بروند. انتظار می رود به زیرساخت ها توجه شود و روند ساخت طرح تقاطع جاده ها تسریع شود.




836d8770 aeeb 47be 85ad b320a963b027 خبر خاکستری

علی صالحی یکی از اهالی روستاهای رشتخوار با اشاره به اینکه امروزه انتظار بیشتر مردم برای ورود و رفع مشکلات جاده ای از معادن است، اظهار داشت: امروز به دلیل استفاده از ظرفیت های متعدد منطقه از جمله راه آهن و با عبور هزاران کامیون به این صورت است که معادن برای خدمت به مردم منطقه کارهای عمرانی را دنبال و خودشان انجام خواهند داد.

محمد نجفی ثانی رئیس شورای شهر رشتخوار گفت: موضوع رسیدگی به جاده مرگ یکی از مطالبات دیرینه مردم شهر و روستاهای رشتخوار است. در بحث معادن خواف، روزانه تنها 1500 سهم رشتخوار در حال عبور است که حوادث منجر به فوت، آسیب به سازه ها و آلودگی صوتی تنها بخشی از مشکلات مردم این منطقه است.

وی در ادامه با چند خواسته اظهار داشت: بررسی وضعیت کمربندی شهر رشتوار، تسریع در روند احداث جاده سرآسیاب تا سه راهی برای دسترسی سریع مردم از بخش جنگلی به مرکز شهر، ابتدای جاده رشتوار، فریمان (فتح آباد، دریز)، تقاضا. تسریع و رفع موانع راه اندازی مجتمع فولاد شکفت، تاسیس و راه اندازی دانشگاه آزاد، تقاضای صدور بلیت قطار در ایستگاه رشتخوار از خواسته های مردم از مسئولان برای رفع مشکلات منطقه است.


رسیدگی به وضعیت جاده مهمترین خواسته و مشکل اهالی در بخش جنگل است

جعفری شهردار جنگل در بخشی دیگر در خصوص مسائل و مشکلات حوزه جنگل رشتخوار اظهار داشت: اصلی ترین و مهمترین مطالبه امروز مردم در جنگل توجه و توجه مسئولان به معضل راه است.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات اهالی بخش جنگل دسترسی مردم به مرکز شهر است که راه در بخش جنگل در سطح راه های روستایی است و با وجود تردد شدید خودروها، عرض این جاده برابر است. خیلی کوچک.

شهردار جنگل در ادامه با تاکید بر اینکه امروز شهر جنگل در زمینه معابر شهری مشکل دارد و در آسفالت کوچه ها نیاز به سهمیه قیر دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدیریت جنگل در حوزه ارزی است، باید در نظر داشت که این امر موجب شد تا بتوانیم از این موضوع استفاده کنیم. در زمینه پسته، گندم و پنبه در کشور و استان تاثیرگذار است، مسئولان باید به بخش جنگل توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید