2 محور رشتخوار-تربت-حیدریه را ببندید مهمترین جستجوی افراد در رشتخوار


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818510

پس از سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی، وی مطرح شد؛

همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی، توجه به وضعیت محور رشتار، حف، تربت حیدریه و تسریع در روند تردد مهمترین درخواست مردم از دیار تالار آفتاب از رئیس جمهور است. تکمیل طرح

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان رضوی، توجه به وضعیت محور رشتار، حف، تربت حیدریه و تسریع در روند تردد مهمترین درخواست مردم از دیار تالار آفتاب از رئیس جمهور است. تکمیل طرح

همزمان با سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به خراسان رضوی، انتشار نظرسنجی در رسانه های محلی این شهرستان بیانگر مطالبه مردم برای حل و فصل موضوع مهم راه مرگ در این شهرستان است.

e599ead3 31d3 494d b166 79172164ce4c خبر خاکستری

برخی از مطالبات مردمی رئیس جمهور در رشت

c5d0adf1 379c 4cd6 a8bb b9bbd04c76a2 خبر خاکستری

تسریع در اجرای طرح دوبرابر شدن مسیر رشتار، تربت حیدری مهمترین درخواست مردم است.

در این رابطه حسین باهوش فرماندار رشتار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: و به همین دلیل این یکی از مهمترین مطالبات مردم در این شهرستان است.

وی افزود: روند اجرای طرح بستن مسیر 100 کیلومتری رشتار – تربت – حیدریه به دلیل کمبود اعتبار بسیار کند است و تسریع در تکمیل این پروژه توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری را می طلبد.

وی گفت: 10 کیلومتر از این مسیر 100 کیلومتری هم اکنون در حال ساخت است و تاکنون 250 میلیارد ریال وام ملی برای آن هزینه شده است.

فرماندار رشت گفت: اجرا و تکمیل این مسیر زمینی حداقل نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر است و طبق توافقات انجام شده تکمیل 50 درصد این پروژه راهسازی بر عهده ایمیدرو و مابقی وزارتخانه است. راه و شهرسازی.

باهوش تکمیل روکش آسفالت جاده جنگل – رشتار را از دیگر خواسته های مردم منطقه عنوان کرد و گفت: روکش آسفالت فعلی این جاده مربوط به ابتدای انقلاب اسلامی است که توسط جهاد ساخته شده است. سازندگی.بسط.

وی افزود: طول مسیر مذکور 120 کیلومتر است و تاکنون تنها 19 کیلومتر از آن آسفالت شده است و تسریع در اجرای این پروژه نیازمند توجه و اعتماد ملی است.

باوش گفت: تکمیل مسیر زمینی کلون – سراسیاب به طول 18 کیلومتر از دیگر اولویت های راهسازی شهرستان رشتار است که در چهار سال گذشته تنها سه کیلومتر از مسیر احداث شده و مابقی محور همچنان ناتمام است.


نیمه تمام اداری رشتار به وام 30 میلیارد تنی نیاز دارد

فرماندار رشت گفت: عملیات اجرایی سایت اداری شهرستان از سال 1386 آغاز شد که تاکنون تنها 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باوش افزود: تکمیل پروژه در این سایت اداری نیازمند وام 30 میلیاردی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید