تسریع در ساخت محور دو محوری خواف – رشتخوار – تربت – حیدریه


ساعت: 01:27
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818774

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین درخواست مردم رشتخوار توجه و تسریع در روند ساخت مسیر رشتخوار، تربت حیدریه، سنگان خواف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، حجت الاسلام اکبر احمدپور امشب در اولین جلسه شورای اداری 1401 رشتخوار با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش اظهار داشت: آیا.

نماینده خواف ورشتخوار مسائل و مشکلات کشاورزی و دامپروری را به عنوان اولویت دوم شهرستان رشتخوار مطرح کرد و خواستار توجه ویژه به این بخش شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تقویت اشتغال و حمایت از مجتمع های فولادی رشتار، گفت: دو مجتمع فولاد رشتار داریم که نیازمند توجه و کمک در حوزه معادن اولیه خوراک در حف است که نوید می دهد. موضوعی که قبلا جدی گرفته نشده بود و امروز نیازمند حمایت مسئولان است.

در پایان حجت الاسلام احمدپور نیز خواستار توجه ویژه به حوزه فرهنگی شهرستان رشت شد و خواستار حمایت قاطع در این حوزه شد.

حسین باهوش فرماندار رشت افزود: نگاه ویژه ای به مسئولان سایت اداری رشتار داشته باشید. در صورت راه اندازی سایت اداری در رشتار بیش از 20 مدیریت شهری رشتار از ساختمان های غیردولتی و استیجاری استفاده می کنند که مهمترین آنهاست. پروژه امروز بررسی و تکمیل دفتر رشتار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به زیرساخت های آبی و فرسودگی شبکه آبرسانی اشاره کرد و افزود: امروز نیازمند توجه ویژه مسئولان به حوزه آبی رشتار، خشک ترین دشت از نظر کم آبی و خشکسالی هستیم. در کشور امروز رشتار است.برای تعمیر و تعویض توری های فرسوده در رشت باید حمایت ویژه شود.



حسین باهوش فرماندار رشتار در ادامه به مطالبات دیگر در شهرستان رشت اشاره کرد و اذعان داشت: موضوع پارک ورزش بانوان یکی از مواردی است که در حوزه تفریح ​​و سرگرمی باید به آن پرداخته شود.

باوش با تاکید بر وضعیت نامناسب جاده جنگلی گفت: ارتقای جاده جنگلی روستایی به شهری که فرسوده و دارای عرض شانه کم است نیاز به توسعه و بهسازی دارد و تکمیل استخر سرپوشیده شهرستان حائز اهمیت است. اولویت مسائل در منطقه ورزش شهرستان رشتار است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید