تسریع در اجرای محورهای بیگ و کدکن / تکمیل پروژه روشنایی ورودی تربت حیدریه تا دو ماه آینده

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779700

معاون فرماندار تربت حیدری گفت؛

کریمی گفت: عملیات تخلیه و بارگیری و زیرسازی آسفالت پل در محور بیگ – تربت حیدریه به پایان رسیده و به محض ایمن سازی و تکمیل گاردریل این محور زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان کریمی معاون فرماندار تربت حیدریه در گفتگو با صبح توس ; وی در خصوص تاخیر در اجرای دو پل ورودی در محور بایگ و کدکن گفت: پروژه پل محور بایگ در مرحله تکمیل است و عملیات زیرسازی آسفالت در حال انجام است و به محض اتمام آن. ، قیر پاشی و آسفالت مرحله اجرا و همچنین تامین و اجرای گاردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در صورت تداوم شرایط مساعد جوی این پروژه تا پایان آبان ماه به اتمام می رسد.

کدکن کریمی در خصوص تاخیر در ساخت پل ورودی گفت: در ابتدا اعلام کردیم که شیب پل از بیرون شهر 20 متر باشد تا آسیبی به سدها وارد نشود بنابراین در مجموع 10 متر از خارج شهر. شهر و دستگیره های پل پس از تجمیع زیرساخت ها که همسطح بستر رودخانه است عملیات ادامه خواهد یافت.

وی گفت: خروجی اضطراری سیلاب و جهت دهی به دشت های پایین که مشکلی برای مردم و پروژه ایجاد نمی کند بررسی شده و مقرر شده از تجهیزات و امکانات شهرداری کدکن برای پیمانکار استفاده شود، بنابراین این پروژه قرار است قبل از زمستان محقق شود.

پروژه نورپردازی ورودی تربت حیدریه تا دو ماه آینده به اتمام می رسد

معاون فرماندار تربت حیدری در خصوص گلایه شهروندان از اتمام پروژه روشنایی ورودی شهر گفت: علیرغم کمبود اعتبار، هرچند مسئولیتی بر عهده اداره برق و نقاط داغ نیست. جاده، تک محل مته های برق برای اجرای پایه فلزی لامپ.

وی افزود: پایه چراغ های فلزی نیز تکمیل شده و تا دو ماه آینده نورپردازی تربت حیدریه مشهد به اتمام می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید