پروژه فاضلاب تربت حیدریه تا پایان سال آینده به اتمام می رسد


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889559

عباسی از تکمیل شبکه فاضلاب شهر تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: طبق آنچه اعلام شده آب مورد نیاز صنایع باید از فاضلاب تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس گفت: تربت حیدریه یکی از معدود شهرهای خراسان رضوی است که فاضلاب آن چندین سال پیش اجرا و راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: 230 کیلومتر از 350 کیلومتر شبکه فاضلاب شهر تربت حیدریه توسط شرکت وی وی ساخته شد و بخشی از فعالیت های اجرایی به شرکت های سرمایه گذاری از بخش خصوصی واگذار شد.

عباسی تصریح کرد: بر این اساس شرکت سرمایه گذار تعهداتی داشت که باید 100 کیلومتر شبکه فاضلاب و تکمیل 20 هزار آبونمان نصب و تصفیه خانه، از یک طرف طبق قرارداد سرمایه گذاری، نگهداری و راه اندازی شبکه فاضلاب و … تصفیه خانه به مدت 25 سال به صورت فروش متقابل به سرمایه گذار معرفی شد.

وی با بیان اینکه اولویت فروش پساب تصفیه خانه ها به صنایع شهرستان است، خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد 3.6 میلیون مترمکعب فاضلاب لازم از طریق خط 40 کیلومتری در اختیار کارخانه فولاد رخ تربت حیدریه قرار می گیرد.

گفتنی است علاوه بر کارخانه فولاد رخ و نیروگاه سیکل ترکیبی که به زودی راه اندازی می شود، کارخانه فولاد ماهان البرز در پایین دست تربت حیدریه و همچنین فضاهای سبز شهری نیازمند فاضلاب خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید