پروژه ساری تکم با تامین اعتبار تا پایان سال آینده به اتمام می رسد

ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789136

علی بابایی با بیان اینکه میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز اول پروژه ساری تکم حدود 500 میلیارد تن برآورد شده است که پیمانکاران با وام 100 میلیارد تنی مابقی کار را به صورت تعهدی انجام خواهند داد. ، گفت: در پایان سال 1401 شاهد تکمیل و بهره برداری کامل از فاز اول این پروژه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابای کارنامی در حاشیه بازدید از چندین پروژه در مرکز استان با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، شهری و در گفت و گو با خبرنگار بلاغ. مسئولان استانی و حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفت: این بازدید به منظور اعتبار بخشی از وضعیت پیمانکاران در اجرای این پروژه انجام شد.

وی افزود: در بازدید امروز مقرر شد اعتبار لازم برای این پروژه تامین شود و تا پایان سال 1401 شاهد تکمیل و بهره برداری کامل فاز اول این پروژه باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز اول پروژه ساری تاکام حدود 500 میلیارد تن برآورد شده است.

بابایی کارنامی ادامه داد: با توجه به فاز دوم این پروژه 50 کیلومتری، حدفاصل تاکام تا کیاسر نیز از محل اعتبارات در وزارت نفت و وزارت راه تعیین شد.

وی با تاکید بر اینکه بازدید از روگذر جویبار و سمسکنده نیز به صورت میدانی انجام شد، تاکید کرد: جلسه روز دوشنبه هفته آینده با وزیر راه نهایی شد و مقرر شد استاندار نیز در این جلسه حضور داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از پروژه های جاری احداث بزرگراه به میاندرود به طول 44 کیلومتر است که در دستور کار این جلسه قرار دارد.

بابایی کارنامی گفت: در خصوص اجرای این پروژه قول مساعدی داده شده و قرار است با مشارکت وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت قرارگاه خاتم الشریف تکلیف این پروژه مشخص شود. -آوسیا.

وی در پایان گفت: بیش از 90 درصد بازگشایی و تملک زمین در این مسیر انجام شده است و با تفاهم صورت گرفته انشالله در سال 1401 عملیات اجرایی ساخت این بزرگراه برای رفع تراکم ترافیک بین قائم شهر، ساری و میاندرود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید