پروژه های آسفالت انسجام جاده های بجنورد در سال 1401 به اتمام می رسد


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813139

محمدعلی کشمیری با اشاره به اینکه آسفالت کاری وابستگی زیادی به شرایط جوی دارد و عملیات آسفالت در هوای سرد و بارانی امکان پذیر نیست، گفت: وانی پروژه های توافق شده سال 1401 بر اساس بودجه مصوب شورا اجرا می شود. شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی کشمیری معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری بوینورد درباره قیر رایگان در اختیار شهرداری ها به خبرنگار عصرترک گفت: قیر رایگان از نقاط مختلف در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد. این در حاشیه راه و شهرسازی و استانداری است که در آن حوزه راه و شهرسازی در درجه اول به شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری واگذار شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محله های هدف حاشیه شهر مناطق کم برخوردار هستند و سکونتگاه های غیررسمی زیادی در بوینور وجود دارد، قیر اختصاص یافته از سوی سازمان شهرداری ها توسط فرمانداری در اختیار شهردار قرار می گیرد.

کشمیری با بیان اینکه تاکنون 600 تن قیر رایگان از استانداری دریافت شده است، گفت: بر این اساس 17 سرویس حدود 400 تن را جابجا می کنند و مابقی نیز در روزهای آینده جابه جا می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 110 نفر ثبت نام شده اند که مربوط به وام های سال 99 است که باید برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی تحت عنوان وام های بازسازی به شهرداری واگذار می شد اداره کل راه و شهرسازی.

این مسئول یادآور شد: علاوه بر این محموله رایگان قیر برای معابر شهر گلستان، از درخواست های شهرداری در اداره کل «راه و شهرسازی» باید پرداخت و تحویل شود که تاکنون انجام نشده است. .

کشمیری گفت: عملیات آسفالت وابستگی زیادی به شرایط جوی دارد و زمانی که هوا سرد و بارانی است امکان عملیات آسفالت وجود ندارد و کارخانه ها غیر فعال هستند.

وی با بیان اینکه به طور کلی در فصل سرد سال امکان تولید و اجرای آسفالت وجود نخواهد داشت، گفت: در روزهای پایانی سال با شرایط آب و هوایی مناسب، یک سری تعمیرات و آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و مسافران . .

این مقام مسئول گفت: گفتنی است عملیات آسفالت به پروژه هایی در قالب زیرسازی و روکش آسفالت معابر تخریب شده تقسیم می شود. شورا تصویب کرده و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید