توزیع 130 میلیارد آسفالت برای آسفالت جاده های میاندورود / مخزن کوچکی برای کشاورزی داریم


ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854872

علی طالبی گفت: در سفر ریاست جمهوری 130 میلیارد تن برای آسفالت جاده های میاندورود به مدت سه سال برای تغییر سیمای این شهرستان آسفالت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی طالبی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود که با حضور مدیران نهادها و نهادها، امام جمعه و فرماندار میاندورود و محبی معاون استاندار مازندران در اتاق جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای دو دوره اخیر روزی است که آب ما قطع شده و با اقدام فوری چاهی از شرکت کشاورزی دشت ناز برای حل مشکل آب شرب انسان وارد زنجیره شده است.

طالبی با تاکید بر اینکه این یکی از محورهای مهم توسعه راه ها است، افزود: برخی از راه های ما حدود 30 سال پیش آسفالت شده و امروز نیاز به بازسازی دارد یا برخی از راه ها هنوز آسفالت نشده است. در سفر ریاست جمهوری 130 میلیارد تن برای آسفالت هزینه شد، «این جاده ها در طول 3 سال برای تغییر چهره شهر انجام شد.

وی با انتقاد از استقلال برخی ادارات گفت: 22 اداره در شهرستان به صورت مستقل مشغول به کار هستند و همچنین برای راه اندازی دفاتر درخواست زمین جهادکشاورزی در سورک را داده ایم. به توافقات اولیه رسیدیم تا بتوانیم یک سایت اداری در این سایت ایجاد کنیم.

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده امام جمعه میاندورود نیز در این نشست تاکید کرد: میاندورود اگرچه به چهار خط طلایی معروف است اما به دلیل نداشتن ایستگاه مسافربری در شهر از آن استفاده بهینه نمی شود.

امید محبی معاون توسعه و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به شرایط خاص و ویژه در کشور تاکید کرد: در شرایط خاصی که در آن حضور داریم دولت تصمیمات اساسی و اساسی گرفته و ممکن است دچار مشکل شویم. در این شرایط

محبی خاطرنشان کرد: نباید برای تعیین تکلیف تلاش کنیم بلکه باید به دنبال سهم خود در مشکلات یک شهرستان باشیم و آن را پیگیری و حل کنیم.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور به مازندران بودجه خوبی تخصیص یافت و در این زمینه جزو معدود استان های اول هستیم.

هاشمی مدیر آبفای میاندورود در گزارشی از وضعیت آب کشاورزی این شهرستان گفت: فصل کشاورزی و هم اکنون 73 میلیون مترمکعب آب ذخیره شده است که 20 میلیون مترمکعب آن باید برای پایداری آب در دسترس باشد. سد و حدود 6 میلیون متر مکعب برای شرب.

هاشمی افزود: نسبت به سال گذشته کاهش ورودی آب داشته ایم و پایان آبرسانی را در تیرماه اعلام می کنیم و باید از امروز صرفه جویی کنیم تا فصل بدون مشکل به پایان برسد.

وی گفت: بسیاری از کشاورزان به ما مراجعه می کنند و تقاضای سهمیه سوخت می کنند. ما قانوناً نمی توانیم به کسانی که پروانه چاه ندارند سوخت بدهیم».

هاشمی گفت: در بازدیدهای اخیر شاهد بودیم که مزارع برداشت گندم در حال آماده سازی برای کشت برنج است. باید از این کار اجتناب کرد زیرا این مزارع برای کشت برنج به آب زیادی نیاز دارند و این در شرایط فعلی آب خوب نیست.»

در پایان این دیدار از زحمات حنیف سورکی آزاد تکدیر و سید پرویز رضوی به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری میاندورود معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید