جاده دزبان آسفالت ندارد/ سایه بی توجهی مسئولان به وضعیت جاده های ساربوک


ساعت: 13:33
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907574

نبود زیرساخت های حمل و نقل جاده ای کافی برای توسعه روستاها؛

مردم روستای دزبان از توابع دهستان ساربوک و مسافران جاده دزبان حدود یک سال است که از نبود آسفالت و مشکل تردد خودروها گلایه دارند و از مسئولان خواستار پیگیری و رفع این مشکل شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون ، روستای دزبان از توابع شهرستان ساربوک از توابع شهرستان قصرقند دارای جاده اصلی است و مسافران این جاده یک سال است که با مشکل کمبود آسفالت مواجه هستند.

اکثر خودروهای در حال تردد از قصرقند به نیکشهر دچار مشکل جدی بودند که متأسفانه از سوی مسئولان پیگیری نشد و همین موضوع باعث گلایه مردم شد.

در همین رابطه ارباب یکی از شهروندان قصرکندی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: متأسفانه آسفالت جاده دزبان ساربوک که مدت هاست تخریب شده است به یک جاده خاکی پر از سنگ تبدیل شده است. ، که سفر به محل کار را برای افراد سخت می کند. این منطقه دچار مشکل است.

و افزود: اما متأسفانه بعد از گذشت یک سال مسئولان هیچ اقدامی در زمینه آسفالت انجام نداده اند.

این شهروند قصرقندی بیان کرد: در واقع جاده دزبان راه اصلی قصرقند به نیکشهر بوده که دو طرفه است و دو طرف آن تخریب شده است.

در این خصوص علی بلوچ یکی از اهالی روستای دزبان بخش ساربوک شهرستان کسرکند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جاده دزبان واقع در روستای دزبان قطعه ساربوک که یکی از محورهای اصلی ترافیکی شهرستان کسرکندی و نیکشار است. ، قبلاً به عنوان پیمانکار زیرسازی و بلوار به شرکت واگذار شد که توسط بنیاد علوی انجام شد اما متأسفانه به دلیل تسویه حساب با این شرکت، آسفالت کاری به تاخیر افتاد. .

وی گفت: با توجه به تماس استاندار با رئیس بنیاد علوی مقرر شد برای ادامه کار و تکمیل آسفالت جاده دزبان پیمانکار جدیدی وارد و برای تسریع در کار 200 میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید