طرح دو هفته ای شستشو و رنگ آمیزی مخزن تکمیل شد / 2 هزار مخزن در دست تعمیر یا بهسازی.


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898351

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه شهریور امسال طرح دو هفته ای شستشو و رنگ آمیزی مخازن انجام شد، گفت: در پایان این طرح نگهداری، 22 منطقه مورد ارزیابی قرار می گیرد و نتایج ارزیابی انجام می شود. به مناطق اعطا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی عزیزی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به فعالیت نیروهای خدمات شهری (کارگران رفتگر و نظافت، رفتگر و اپراتور ماشین آلات خدمات شهری) در شهرداری تهران گفت: حدود 10 هزار مخزن جمع آوری زباله در مناطق 22 گانه وجود دارد. از پایتخت

وی با بیان اینکه طرح شستشو و رنگ آمیزی مخازن دو هفته ای مهرماه امسال به اتمام رسید، افزود: در پایان این طرح نگهداری، 22 منطقه ارزیابی و نتایج ارزیابی در اختیار مناطق قرار می گیرد.

به گفته عزیزی؛ طرح های نگهداری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه با اولویت مناطقی که پیام های بیشتری از صفحه 137 دارند انجام می شود.

وی در خصوص رویکرد ویژه سازمان پسماند به پاکسازی شریان ها و بزرگراه های اصلی شهر افزود: اعزام نیروهای کمکی در حوزه خدمات شهری از دیگر اقدامات جدید این سازمان است. در یک ماه گذشته تاکنون 6 منطقه به صورت ویژه در طرح اعزام نیروی پشتیبانی قرار گرفته و ضمن کمک به پاکسازی و سالم سازی این مناطق، مسائل آنها در حفظ و نگهداری شهر مورد ارزیابی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تاکید کرد: اگرچه مسئولیت و تعهد حفظ و افزایش خدمات ارائه شده از جمله نظافت مخازن به عنوان یک مجموعه در حال کار و تاسیس بر عهده منطقه است، اما سازمان مدیریت پسماند به عنوان ناظر عالی، بازدیدهایش در شیفت عصر افزایش یافته است.

عزیزی درباره جریمه پیمانکاران در صورت عدم انجام صحیح و شایسته وظایف خود به شهروندان تهرانی گفت: در ماه گذشته برخی از پیمانکاران در حوزه خدمات شهری به ویژه پیمانکاران نظافت مخازن که نقص هایی داشتند با جریمه و کسورات مواجه شدند و این روند ادامه دارد. قطعا ادامه خواهد داشت

وی یکی دیگر از اقدامات این سازمان را طرح نوسازی و تعمیر مخزن عنوان کرد و افزود: سه هزار مخزن در این طرح هدف گذاری شده است که از این تعداد دو هزار مخزن در حال تعمیر یا بهسازی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: این مخازن پس از تعمیر به مناطق تحویل داده می شود. اگرچه تعمیر آب انبارها وظیفه ذاتی مناطق تلقی می شود، اما برای کمک به حفظ بهینه شهر، سازمان پسماند وارد عرصه نوسازی و تعمیر مخازن شد تا تعمیر و بهسازی نزدیک به پنج هزار مخزن در پاییز به پایان برسد.

عزیزی با اشاره به تعریف ساعت کاری شیفت عصر در حوزه خدمات شهری، گفت: مناطق موظفند با پر شدن مخازن از ساعت 17 تا 20 اکیپ نگهداری ویژه به این سمت اعزام کنند. ، تمامی آب انبارهای خیابان های اصلی شهر رنگ آمیزی و سنگ فرش انجام شود.

وی یادآور شد: طرح رنگ پس از دو هفته اجرا دوباره تمدید می شود تا به صورت مستمر شاهد این طرح باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره پاکسازی معابر گفت: همچنین با تاکید معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و نظارت دقیق سازمان مدیریت پسماند، طرح ویژه ای برای پاکسازی بزرگراه ها و شریان های اصلی جاده ها با استفاده از تخصصی انجام شد. ماشین آلات و جاروهای اتوماتیک از این هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته معرفی می شود. انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید