آسفالت و رنگ آمیزی 35 هزار متر مربع معابر اصلی و فرعی ملایر


ساعت: 13:42
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881926

مجید فرجی گفت: از ابتدای سال 1401 در مجموع 35 هزار مترمربع روکش و رنگ آمیزی آسفالت در معابر شهری انجام شده است که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این میزان به 150 هزار مترمربع خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; مجید فرجی شهردار ملایر در جمع خبرنگاران گفت: امروز زندگی شهری بدون زیرساخت های شهری امکان پذیر نیست و بدون شک باید شهرهای مورد نظر وجود داشته باشد.


زیرساخت های شهری کافی دارند.


وی افزود: بنابراین طراحی و گسترش این زیرساختباید مبتنی بر برنامه ریزی دقیق و مدبرانه باشد تا از تأثیر نامطلوب آن بر شکل شهر، زندگی شهری و شهروندان جلوگیری شود.


شهردار ملایر بابیان اینکه رفع موانع، مشکلات و ایجاد فرصت برای توسعه شهر منوط به زیرساخت هایی است که از قبل برنامه ریزی و اجرا شده است، گفت:


آنها به گونه ای هدفمند حرکت می کنند که اگر یکی از آنها از حرکت باز ایستد یا کندتر حرکت کند، بدون شک توسعه از اهداف خود دور می شود..


وی با اشاره به حفظ و توسعه زیرساخت های شهری ملایر تصریح کرد: بر این اساس امسال بیش از 35 هزار متر مربع از معابر اصلی و فرعی شهرستان ملایر آسفالت شده است.


فرجی تساریخ با اشاره به مهم ترین خیابان های آسفالت شده ملایر گفت: تقاطع غیرمعادل نگلاب، بلوار حاج طوسی و خیابان هاشمی از خیابان های اصلی ملایر هستند که آسفالت شده اند..


وی گفت: یک باند بلوار حاج طوسی پس از آسفالت و تعویض روکش اصلی آسفالت این جاده به زودی اجرا می شود..


شهردار ملایر تصریح کرد: در پی اجرای روکش آسفالت ایمن با اجرای خط کشی محوری، نصب تابلوهای پلیسی و راهداری نیز به همراه نصب سنبله و چراغ راهنمایی انجام می شود..


وی با اشاره به لزوم جدول گذاری تقاطع غیرهمسطح الخبال و بلوار حاج طوسی تصریح کرد: این دو خیابان یکی از ورودی و خروجی های مهم شهر ملایر است و اجرای روکش آسفالت موجب تسهیل در عبور و مرور و افزایش ترافیک می شود. نسبت


ایمنی رفت و آمد، کاهش زمان سفر، روان سازی ترافیک شهری، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در ترافیک، جلوگیری از هزینه های غیرضروری ناشی از اصطکاک خودرو، زیباسازی فضای شهری و در نتیجه


میزان رضایتمندی شهروندان افزایش می یابد.


فرجی گفت: از اول سال 1401 کل تقریبا 35 1000 متر مربع در سطح معابر شهری محقق شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این میزان می باشد 150 به هزار متر مربع می رسد.


وی بابیان اینکه عملیات بهسازی و رنگ آمیزی سطح شهر با توجه به وضعیت معبر و اولویت آن به صورت مستمر انجام می شود، گفت: ارتقای کیفی آسفالت معابر یکی از عوامل بهبود زیرسازی شهر است. جاده ها.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید