140 هزار متر مربع در کوهدشت آسفالت می شود


ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890028

تیموری گفت: 140 هزار متر مربع در کوهدشت آسفالت ریزی می کنیم که 20 هزار متر در این زمینه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، زایداب تیموری صبح امروز در نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران کوهدشت اظهار داشت: امروز مشاهده می کنیم که در طول 8 ماه این شهرداری که ورشکسته و مملو از ناامیدی بود، به امید و امید تبدیل شده است. سطح الزامات نیز در این زمینه بهبود یافته است.

وی افزود: مدافع اصلی سیستم شهرداری، کارگر خیابانی است که زیاد کار می کند. ما با برنامه ریزی و کار دقیق سعی کردیم دستمزدها را به روز کنیم.

شهردار کوهدشت ضمن قدردانی از همکاری شورای شهر کوهدشت در ارائه خدمات مطلوب به مردم گفت: فعالیت های زیادی در حوزه عمرانی انجام می شود که آغاز اجرای آسفالت از مهمترین آنها است.

وی تصریح کرد: 200 تن قیر برای آسفالت دریافت کردیم و این یک پیروزی برای شهرستان کوهدشت است که سهم کوهدشت دریافت شده است.

تیموری با بیان اینکه بر اساس ظرفیت خود حرکت می کنیم، گفت: از نظر آسفالت حدود 10 میلیارد تومان قیر تخصیص یافته داریم و برای ادامه عملیات آسفالت باید حدود 30 میلیارد برای آن هزینه کنیم.

شهردار کوهدشت با اشاره به اینکه شهردار 340 وظیفه در سطح شهر دارد، گفت: در تلاش هستیم کارخانه آسفالت کوهدشت را از گازوئیل به گاز سوز تبدیل کنیم و همچنین در نظر داریم 140 هزار مترمربع در کوهدشت آسفالت کنیم و در این امر. جهت، همچنین 20 هزار متر.

وی یکی از افتخارات شهرستان را ایجاد دروازه قرآن در ورودی شهر و نصب المان دانست و افزود: اکثر معابر شهر مشکل آسفالت دارند و این مشکل نیز بر سر راه ایجاد شده است. زمان، متاسفانه حتی تعمیر در این راستا انجام نشده است.”

تیموری با اشاره به اینکه پل سد ساحلی در مجاورت آموزش و پرورش کوهدشت به زودی بازسازی می شود، گفت: پنج میلیارد اعتبار برای این پل در نظر گرفته شده است که در تلاش هستیم آن را ‘پل گردان محبین’ بنامیم.

شهردار کوهدشت تصریح کرد: زمین مصوب شورا برای فروش وجود ندارد اما یک زمین مصوب شورای قبل و مربوط به اردیبهشت سال گذشته فروخته شده که مبلغ فعلی آن دو میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در اکثر نقاط کوهدشت در حال انجام برنامه های عمرانی هستیم، تصریح کرد: لایروبی رودخانه مرکزی شهرستان کوهدشت بر اساس رای دادگاه بر عهده امور آب شهرستان است اما در این راستا برای جلب رضایت مردم، ما آن را شروع کرده ایم و به صورت مرحله ای در حال لایروبی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید