اجرای 75 هزار متر مربع آسفالت و موکت کاشی در معابر شهر تربت جام


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908826

خوشخو گفت: با توجه به فرسودگی آسفالت در اکثر معابر سطح شهر عمر مفید آسفالت به پایان رسیده است. از آنجایی که از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شده است، امسال باید به این حوزه توجه بیشتری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; اصغر کشو شهردار تربت جام در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در محل سالن اجتماعات شهرداری تربت جام برگزار شد از اجرای 75 هزار متر مربع آسفالت و کاشی فرش در معابر شهر تربت جام خبر داد. از آنجایی که از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 هزار متر مربع از معابر شهری آسفالت شده است، امسال باید به این حوزه توجه بیشتری شود.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های مدیریت شهری توجه متوازن به مناطق مختلف شهر است و سعی شده در اولویت انتخاب مناطق به صورت متوازن و توجه ویژه به مناطق کم برخوردار باشد. در 8 ماه گذشته امسال بیش از 15 هزار متر مربع سطح معابر شهری نیز کاشی کاری شده است.

شهردار تربت جام در خصوص کنترل آب های سطحی و کنترل سیلاب های فصلی در سطح شهر گفت: برای کنترل آب های سطحی و کنترل سیلاب های فصلی بیش از 6200 متر از طول جدول تصفیه شده است که از این میزان 2200 متر از طول جدول تصفیه شده است. آبرو و سفره ای ساده و سه هزار متری افتخار ساخته شد.

خوشخو خاطرنشان کرد: کانال آب های سطحی به طول 305 متر در این راستا احداث شده و با توجه به شروع فصل بارندگی، نقاط حادثه خیز شهر شناسایی شده و کانال های موجود در داخل و اطراف شهر به صورت مستمر ادامه دارد. لایروبی و رفع انسداد تا زمانی که باران نباید مشکلی ایجاد کند.

وی در پایان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پارک سوارتربتجام گفت: پروژه احداث پارک سوار که در حاشیه میدان امام رضا (ع) در ورودی شهر در سمت مقدس مشهد قرار دارد رو به اتمام است. و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم به آن برسیم. در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید